|
|
|
|---|---|
|
Kolla detta trevliga ombygge: Länk Häftigt eller hur? MVH Martin | |
|
konstigt att den va tysk..:) nämen de va ett snyggt bygge!! ska bmw börja få samma trend som volvo? många som sätter S70 front på 850 och nu kanske de kommer en trend att sätta E46 front på E36 |
|
|
Den var faktisk ikke så ille. Personlig er jeg imot slik ombygging - og ofte ser det ikke bra ut - men det første bilde så merkelig litt fint ut. Det er forøvrig E46 sedan-lykter fram. E46 cab har runde lykter. |
|
|
Hej. Riktigt diskret och snyggt ombyggd måste jag säga. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Coolt! Samma front som jag beställt :) ///Daniel Länk |
|
|
martin_gbg: Din bil är väldigt fin. Är det bmworginal fälgar du har på den? Jag har aldrig sett dom tidigare. ///Daniel Länk |
|
|
Tack! Ja det är BMW originalfälgar, M V-Eker 72 heter dom. Finns även som kopior på Molway (Länk där de heter V Spoke eller liknande. Var kan man beställa en sådan E46 front? Måste vara väldigt jobbigt att få bilen så som han fått den eller? /Martin |
|
|
Kan inte hjälpa det, men jag tycker sånt här är hemskt. Fult och tråkigt. Men jag är hård motståndare till allt vad ombyggnationer heter förstås - bilen är snyggast som den är ny. ____________________ Don't fuck with another man's automobile. |
|
| martin_gbg : Okej. Shysst! Du kan beställa sådan front på denna sida : Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.