|
|
|
|---|---|
bille |
Hallo! Jag har köpt en bmw 528ia-87 som jag tänkt att ha över vintern. den är mkt rostig på skärmkanterna bak jag undrar om man kan köpa typ några lister eller nått som man kan dölja rosten vill inte lägga ner nått arbete den ska bara rulla över vintern undrar var man kan köpa lösa lister typ sådana som sitter på golf m,m eller någon kanske ha nått förslag att dölja de tacksam för alla tips även vad eller vem man kan köpa de av. Mvh |
| papper, spackel, hammarlack ;-) | |
|
Gör som en kompis till mig, han tog vinkelslipen och kapade bort rosten. Hans lilla Honda Prelude -80 hade väldigt stora hjulhus efter en vinter. =) Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kromade skärmkantslister ala fetmerca brukar ju kunna finnas till olika bilmodeller. ///MVH Hasso Länk |
| Sitter "plast-skärmbreddare" orginal på M535:an... Inte jättesvårt att hitta begagnade.. | |
bille |
njjaa vill väll att de ska se lite bra ut i allafall ingen som vet va dom sälger lösa lister som man kanske kan skära till själv. |
bille |
ursäkta skrev nytt inlägg utan å kolla vad som stod. visst kromade lister som mercan ha eller andra lister någon som vet om vad man kan köpa dom eller får väll åka till skroten å kolla. Mvh |
|
Fotografera bilen, sen kan du fixa vilken rost som helst i paint shop pro, blir hur fint som helst... :) //Ulf Fullt ös spar tid |
|
|
Tror NFS.nu säljer dessa lister till skärmkanten...Men personligen tycker jag att du ska slipa bort rosten och måla till den gamla BMW:n tänk på att dessa bilar snart är ovanliga ;) Lycka till! /Ricke |
|
|
Silvertejp och färg kanske??? //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
| man kan ju alltid börja med att bara lacka över rosten! Ser ju lite bättre ut ETT TAG iallafall! | |
|
Här finns det skärmkrom Länk ----BMW ///M3--- |
|
320-325 |
en sån fin bil med 180hk under huven borde man slipa bort rosten och lacka över med 2komp grundfärg och sen bas o klarlack som sagt dom är ju ovanliga i dag |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.