|
|
|
|---|---|
|
Gjorde ett litet reportage från RMS, DInan och Concorso Italiano igår. Det är långt ifrån färdigt, mer fakta, bilder och filmer kommer. Hoppas ni tycker det är kul och om detär ngt ni undar över är det bara att fråga. Länk | |
|
Väldigt trevlig läsning! Men oj, vad sugen man blev på att vara rik...Bla den gula 550 Barchettan var ju överjävligt snygg! ___ BMW CS #5221 |
|
|
Tackar, tackar mycket godis, svårt att välja ;) |
|
| Tack för intressant "kvällslektyr" Gustav. Ser fram emot fler bra reportage. | |
|
Bra bilder och kul läsning som vanligt Gustav! Iskallt att parkera F50'n utanför på parkeringen med alla SUV'ar och pickuper! /Wille |
|
| VILL HA RMS M5 NU ! | |
|
Bra läsning som vanligt... ska till USA nästa år.. hade inga planer på Californien... men man kanske skulle planera om. Som sagt, helt underbat repotarge. ___ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Litet repotage :)) lysande trevliga bilder,en del roar sig "kungligt" fin rödmärkt Pirelli"bak"spegel med tillhörande "Mus i kant" kjol i samma kulör.:)) Kul att se vad som händer ute i världen. ///MVH Hasso Länk |
|
Tackar för alla kommentarer! Mer bilder är på G, men framförallt video. Det var lätt att tappa fokus på Concorso Italiano, vad man skulle kolla på / fotografera ;) |
|
| Grymt !!! - mera sånt nuuu!!! | |
|
hartge z4 som sommar bil inte fel inte fel. Snart 410 hk 622nm |
|
|
Ska få hjälp att mixa USA filmen idag. Här är Hartge filmen för er som itne sett den: Länk |
|
|
Furstligt Gustav! Du gjorde samma trip som jag brukar göra. Dock brukar vi avsluta i Las Vegas. Härliga bilder. Blir en Californiatrip nästa sommar. |
|
| Las Vegas var inplanerat, men med halvpaj AC och över 105 fahrenheit strök vi planerna :) | |
|
Gustav: Jag måste bara säga att jag är imponerad av ditt sätt att intressera läsaren och framställa sakerna du rapporterar. Jag fastnar som en fluga på ett klisterpapper framför skärmen när jag läser dina reportage. :) Keep up the good work! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Och nu vill vi se USA filmen... ___ |
|
|
Ah, bra att du påminde mig. Den är hos en person som ska mixa den. Återkommer! |
|
|
Top class som vanligt Gustav! Trevligt! |
|
|
hmmm HASSO ursäkta men är det stänklappar ja ser!!!!!! Monterade nyligen av min på min VOLVO 240!!!! Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
En uppdatering av ägaren som nu fått bilen levererad: Länk |
|
|
Grymt snygg!! /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.