|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Telefonen funkar fint om man använder luren men om jag trycker på R/T på ratten för att gå över till HF så stänger telefonen av sig. Trycker jag ytterligare en gång så händer inget men tredje gången så tänds telefonen igen med angivande av PIN kod igen. Om jag försöker att välja telefon på monitorn så händer det inget, förutom at telefonen slår av sig igen. Någon som vet vad det kan vara för fel? |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Opps! Glömde! Ja! JAg har sökt innan. Helt i enlighet med GM:s lilla BMWPowerdevis. ;) |
|
På min mobiltelefon så ska man trycka på muteknappen när man vill byta från luren till HF. Sedan har man ca 6 sekunder på sig att stoppa luren i hållaren. Gör man på det sättet så bryts inte samtalet utan man flyttar över det till HF Norrlänningen |
|
|
Magle: Tackar för tipset! Jag verkar ha fått en manual till en annan telefonmodell än vad som sitter i min bil. Jag lyckades inte räkna ut hur jag skulle få igång HFn i bilen. Nu funkar det galant efter ditt tips! Men hur används den där R/T knappen? Den använder jag ju inte alls nu när jag kör med Mute på luren och trycker ner den i hållaren. Nästa problem jag har är hur man programmerar in snabbnummer på minnesplatserna? Återigen så funkar inte manualen och gränssnittet är inte det lättaste att förstå sig på. |
|
|
R/T på ratten växlar mellan radio/telefonfunktion för de olika rattknapparna. HF får man direkt så snart man ringer eller svarar med telefonknappen (lursymbolen) på panelen. Nu pratar jag bil utan skärm/navi men det bör vara motsvarande på denna. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.