|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en fläkt som nästan bara fungerar på fyran och ibland på de andra hastigheterna om jag börjar på fyran! Var iväg och köpte ett fläktmotstånd hos BMW till min E34-89 med lilla AC:n.......... Kollade mekartips och printade ut ett om byte av detta motstånd. Allt flyter på bra ända till sista grejen!!!!!!! Sitter inget motstånd på min bil !!!!!!!!...... Ska det inte sitta ett sådant motstånd på min bil?? Hjälp.......måste få igång fläkten innan vintern. mvh PH PH | |
|
Hej. Vilken sida skruvade du på? Om man har klimatanläggning så sitter det på passagerarsidan,annars på förarsidan. |
|
| Nein, var det inte tvärtom? Jag hade fläktmotståndet på passagerar sidan på mina gamla 520i E34? Utan AC alltså! | |
|
på min utan AC sitter motståndet på vä sida! FAF |
|
| Hmm visst snackar vi väl om manicken med några motstånd(spiraler) som sitter i luftkanalen? På min bil satt det på passageerar sidan, jag hade en -88:ans 520i! | |
|
kan dom här motstånden sitta var som helst i bilen , eller? FAF |
|
| Finns en kontakt med fyra kablar om jag inte minns fel, motståndet behöver troligtvis inte nödvändigtvis sitta i kanalen, men den kräver ju kylning! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.