AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.227

Mittnav till bbs-fälgar

ku
1
kullis
320i Bauer cab -85
Är det någon som vet var man kan få tag på "mittnaven" till bmw:s BBS fälgar. gäller 15" kryssekerfälgar.
Påpekas att de är ett par gamla godingar från runt -85,-86

Kullis
ant
Dessa mittkåpor borde finnas på BMW. Hör med dem.
Annars kan du troligen med fördel annonsera här på BMWBörsen under delar köpes.

========
Min bil: Länk
Dark Rider
köpte ett mittnav till mina bbs fälgar för 150kr på bmw och det var 15" krysseker.

Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Om det är fälgar som BMW har sålt som "originaldelar", finns det lösa kåpor som reservdelar hos BMW.

Troligen är det ingen skillnad på BBS fälgarnas centrumkåpa som levererades till BMW och de som såldes för eftermarknaden, men jag är inte helt säker på att det inte skiljer sig dem emellan.
Jag misstänker att även BBS-generalagenten kan hjälpa dig med reservdelar till deras fälgar! Länk

Mvh
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Mina BBS har inte likadana centrumkåpor som mina BMW orginal krysseker. BBS:en har nån finurlig låsanordning för kåpan.

///Jesper
ba
141
backez
318i touring -96
jag har 4st bbs mittkåpor i mkt bra skick, skicka ett mail till mig så kan du få en bild på dem.
mvh backe
backman@rixtele.com
mackan325
BBS kåpor till RS splitfälgarna är i stål, BMW-BBS i plast. BMW-BBS kostar komplett 4-500 sek / styck hos BMW och BBS i stål 7-800:-
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Finns iofs en hel del varianter på centrumkåpor beroende på exakt vilken fälg det är!

Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.