|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet något om den krockade B8 som ligger ute på blocket. Hur mycket krockad? Svensk regad? | |
|
Kika i denna tråden; Länk Jag är nästan 100 på att det är samma kille som du tänker på och med lite tur så kan du kanske komma i kontakt med honom om så önskas |
|
|
Länkarna från forumet och blocket går till samma sida, med bilder på samma bil. Så det verkar så. Då är bilen sv-reggad, av skyltarna att dömma. Fin såg den också ut att vara, tråkigt att den blev skrot. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Om man kunde få bilen för en 50-60 tusen så kunde det varit lönt att leta upp en tomkaross och flytta över alla prylarna. Typ i en compact;-) CS |
|
| Verkar som om bilen inte var helförsäkrad? Mycket trist på en sådan bil. Tur att killen verkar ok iaf. | |
|
Är det någon som skulle kunna tänka sig att utföra en sådan konvertering till mig. Från krockad coupé till okrockad compact. Maila till: m3h35-24@telia.com |
|
|
Kan jag väll,,, om jag får ett väldigt bra pris på din Hartge M3H35s-24. Micke.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.