|
|
|
|---|---|
|
På www.bmw.com finns det mycket fin information om de nya modellerna. Informationen jag söker är all möjlig, däribland vikt, längd, vridmoment, hästkrafter, maxhastighet, 1-100 o.s.v. Kort sagt, så mycket som det finns att ta reda på ;) Nu är det så att jag endast hittar till e46 på www.bmw.com. Finns det någon liknande till e36? Tänker främst på 316 (eftersom det är en sådan jag har) Skulle vara mycket tacksam om någon vet vart jag kan hitta denna information. __ NEVER underestimate the power of a BMW 316i | |
|
Länk Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Självklart vet jag om denna sida, men jag hittar dock inte riktigt all den information som jag vill ha här. Finns det ingen annan sida? En sak jag undrar över bara. Längst uppe står det att en 316 tar 0-100 på 12,9 s. Längst ned står det att teknikens värld har gjort tester och mätt upp det till 11,7 s. Ganska stor skillnad alltså. Vilken är korrekt? Har tyvärr inte haft möjlighet att klocka själv. __ NEVER underestimate the power of a BMW 316i |
|
|
Verkligen ingen som vet? Finns det inte någon sådan här sida? __ NEVER underestimate the power of a BMW 316i |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.