|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag har skaffat en 730i -91 Har kollat runt lite. men jag tycker det verkar finnas lite ställen som har reservdelar. Nån som vet några sidor eller nåt? MVH Martin | |
|
Din lokale BMW-handlare har nog massor med delar ;-))) annars finns Länk och Länk Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
| Finns det inga fler ställen?? | |
|
vad är det för delar du menar? finns en firma ECP som skrotar massa bmw:s....kommer dock ej ihåg adressen,men kanske nån annan vet? |
|
|
Jag behöver en framlykta + insats. (spricka) och en motorvärmare. och en säkring som det står "480" på... Belysningen vid solskydden fungerar inte... MVH Martin |
|
|
Glaset till helljuset är det.. och glas till vänster dimljus. Vart hittar man sånt? |
|
|
Prova med tex: Mekonomen MBD..(vet ej om det finns nära dej) Biltema (javisst,har dom till 5-serien e34,så passar lyset även din dil) Sedan tror jag att det heter www.ecp.nu eller se eller com... |
|
|
Länk Länk Peo |
|
|
swunge.. jag är också en 730 ägare, fast till en 1990 års modell. Vart bor du någonstans..??? Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
-Daniel- |
kolla på www.bildelsbasen.se där finns väldigt många skrotar i sverige listade så där borde du hitta det mesta du söker |
| ECP har den här adressen: Länk | |
| Mr-bear i närheten av jönköping! du? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.