|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver titta på en M5 stötfångare, för ev. köp är det oetiskt att begära hjälp så här? Kalmar bor.... Länk | |
|
kilen-Måste ju nästan blivit billigare och köpt en M5 direkt enn att bygga om hela bilen;-) Gött att köra BMW Länk |
|
|
Finns inga M5 kombi.... Länk |
|
|
Touring!! Jag menar Touring!! Hänger med huvudet *skäms* Länk |
|
| *smisk* | |
|
*hrmmm* Länk |
|
|
Då måste du ta dig en tur till mina landsmenn för att hitta kraften då;-)) Taskit att den inte finns i touring.. Gött att köra BMW Länk |
|
|
Det är därför gud uppfann Alpina... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Alpina når inte ända fram.... Men det gör norrbaggarna=) Men som vanligt så måste man prioritera, o har man lovat frun nytt badrum o hall så har man.... Men badrummet kanske blir billigt... Länk |
|
|
Inte bra att badrummet går före Norrbaggarna. Ja ja då får du se till att hitta ett billigt badrum innan V8an börjas kännas för slö;-) Gött att köra BMW Länk |
|
|
vassare motor o gladare chaufför eller renare (trimmad) o gladare fru det är frågan=)) Länk |
|
|
Hahaha, den var bra, kilen :) __ Länk |
|
|
Hehe, har inte biltema någon form av kakel att köpa till badrummet ;-) Dushdrapperi på Ikea, slang å munstycke på clas-ohlson, åsså plasthållare med sugkoppar från hobbex till tandborsten, fixat! Kanske inte var riktigt det frugan var ute efter dock =/ // Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.