|
|
|
|---|---|
Zafiro |
I slutet av E36:ans karriär fanns det ngt som hette "Special Edition". Vet ni skillnaden mellan special edition och vanlig? Är det annan utrustning på den, andra fälgar, M-paket? Har ni bilder på hur en sådan ser ut vore det tacksamt. |
| Jag tror det var så att sista E36 Couperna innan E46 kom sålde man ut kallad Special Edition. Det var komfortpaket samt M-sportpaket på dem. | |
Zafiro |
OK, såhär stod det om infon till bilen. "METALLIC, CD RADIO, ACC, LÄDERRATT, FARTHÅLLARE, FÄRDDATOR, STÖLDLARM, ASC, EL HISSAR, HALVLÄDERKLÄDSEL, SPORTSTOLAR, ARMSTÖD FRAM, FÄLLBART BAKSÄTE, DIMLJUS, LM FÄLGAR" Undra om det ingår M-paketet på den, låter nästan som det då den innehåller sportstolar. |
|
Zafiro: Tror ikke det er noen direkte sammenheng mellom sportstoler og M-paketet vanligvis ihvertfall. Om du ikke tenker på just Special Edition da? (På den vet jeg ikke). Er ikke shadow line inkl. i Special Edition også? |
|
|
Okey, det är samma spec som jag har på min bil, 323 Coupe -98. Kanonnöjd med min bil. Jag tror de sålde en hel del bilar med den specen. Jag har dock en del extra som förre ägaren monterad, M3 spoiler, Ferrita sportavgassystem och Alpina fälgar. |
|
Zafiro |
Vågar man köpa en E36 nu när snart E46 ersätts, kommer inte E36 tappa väldigt mycket i värde då? |
Aldric |
Vänta ett tag till då så får du ju en ännu billigare E36:a. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.