|
|
|
|---|---|
|
Vad tyckye ni om En dag på racebanan i kinnekulle? Såg bara tre sjuor inkl min det tyckte jag var surt. Men man fick ju se andra massa snygga bemmers Varför rulla på 19" när det finns 20" | |
| Tycker det bara blir sämre för var år som går! Allt tar längre tid, det är mycket väntan. Annars var vädret bra, dock var det inte så många BMW, men man kan inte få allt på en träff! Fick däremot ganska många kort från körningen. Bland annat fick jag ett klockrent kort på den Seat som träffade räcket. | |
|
Tycker dagen va rätt okej,lite lång väntetid mellan körningarna men de rulla på iaf...va ju bra väder,så de blev en härlig dag!! nån mer än jag som stog å dräggla lite framför kilanders bmw? :) |
|
|
Nej inte jag jag dräglade lite på B12:an Varför rulla på 19" när det finns 20" |
|
ant |
Stephans Alpina var helt klart dagens höjdpunkt av de stillastående bilarna. Frågan är vad RPM´s monter platsade bäst? Erotikmässan eller en dag på racerbanan? Jag har lite svårt för sånt där. Visst är Kilanders bil grym. Men den ska köras, då är den ännu grymmare. Dagen bestod av bra väder och några fina körningar på banan. Mer än så var det inte enligt mig. Jag kanske är tråkig, men jag får ingen inget sug efter nästa års träff efter att ha varit på årets träff. Mantorpträffen var i jämförelse mycket bättre. Där var det fart och hela tiden på RS-banan, mindre halvnakna tjejer osv osv. ======== Min bil: Länk |
|
ant: Man måste väl ha något att vila ögonen på i väntan på nästa körning? ;) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
någon som har bild på B12:an? såg nämligen aldrig den... undrar varför kilander inte körde!? tokgrymmt bygge iaf!! såg ni den där ÄCKLIGT ombyggda å breddade E30? va inte snyggt,men brutalt! |
|
| Någon som vet något om den blåa e36 (m3) med gälar i skärmarna, Vad hade han för baklampor såg ej orginal ut. | |
|
LazerEye: 3st bilder: Länk 1 bild från Kinnekulle: Länk M v h Stephan _____ Länk |
|
|
B12an va den snyggaste tycker jag . Men M3 GTn va nice den med . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Anledningen till att Kihlander inte körde var nog att hans bil är byggd för att gå rakt fram. Försök tygla 800+ hästar på bana med en bil som är byggd för strippenåka. :) Jag hade inte vågat försöka! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
En poolares sida, mad lite bilder.. Länk |
|
|
den va ju inte direkt ful B12:an..undra hur man kunde missa den!? trodde väl också att de va av den anledningen kilander inte körde,nån som vet exakt hur många pållar han har i den? hört lite svagt om 854 lr nåt... |
|
| Lazereye: Han bromsade 875hk och 1260nm med den turbon som satt på nu och drygt 700hk och 900nm med den som var till salu på hans instrumentbräda. | |
|
hehe...875hk duger ganska bra om man säger så.:) synd att han inte hade lite info om vilken turbo de satt i och va den laddar. |
|
|
Den som sitter på nu är en kombo switsher (stavning?) och holset om jag inte minns fel! På gatan så har han en mapp och då laddar han 1,1 har jag för mig. Är lite osäker på det dock, har inte pratat med han om de olika mappningarna. På strippen kör han med 1,7 i ladd tror jag. |
|
| ganska duktigt att få ur 875hk på 1,7bar..iförsej har han ju ganska stor motor i..:) | |
| Kan ju säga att den "stora" turbon inte orka med strax över 5000 rpm heller. Annars så går det att få ut mer hästar om man bara hittar en turbo som klarar av de specen. | |
|
det va som tjyvingen att det går att få ut så pass ur den motorn . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.