|
|
|
|---|---|
|
Vet någon något om denna vackra bil? Länk MVH Patrik Drive it like you hate it... | |
|
Nej tyvärr, men erbjuder min ödmjuka åsikt: Om en högprestandabil dessutom är utrustad med: "..KRÄNGNINGSSTAG FRAM OCH BAK SÄNKT MED STÄLLBARA DÄMPARE FRAM OCH BAK AC SCHITZER SHORTSHIFT VÄXELLÅDA ..DUBBLA UPPSÄTTNINGAR PIRELLI RACINGDÄCK HAMANN SPORTAVGASSYSTEM...CHIPPAD CA 300-310 HK NY KOPPLING.." ...skulle jag nog utgå från att den (efter 14000+mil) har tagit ganska mycket stryk?.. Hoppas naturligtvis (för din skull) att så inte är fallet! (Köp min istället, finns på börsen?..) :-) Lycka till. ___ BMW CS #5221 |
|
|
Hej. Håller nog med sani lite där. Min är oxå till salu och den är riktigt fin den. Fast du kanske redan sett den? Vi kan diskutera priset dessutom. Här är den: Länk eller här: Länk Lycka till. Micke BmwCS nr 05419 |
|
|
Saken är ju den att vi nog alla vill utrusta våra bilar så. Jag var och tittade på den igår och den var jävligt fin men som ni nog ser omlackad. Däcken är Corsa, chassit är KW och skinnet är lite dåligt men helt klart godkänt. Han har alla kvitton på allt. Jag har nog aldrig sett en så fin ny lack på en bil. Motorn lät bra och bilen hade full service bok. Sen att MH-GTR ligger i stan och Manuel är en jävel på att övertala folk att köpa grejor så tror jag nog att det är sunt att köpa en komplett bil först. Jag tänkte bjuda han 145´ och sen får vi se. MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
kolla denna pärla + att priset är mycket attraktivt Länk |
|
|
Köpte mig en vinterbil istället. Mini Cooper S -03 MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
gleben: Trist att den inte har hel skinn och el-stolar.....annars är det riktigt snygg |
|
|
Grattis till Mini'n! Blir det något Cooper Works-kit då? /Wille |
|
|
Micke 169: Måste bara säga din M3:a nåt fruktansvärt jävla fin.. ///M3 |
|
|
Inget Cooper Works men det blir ett "Sjöö-Kit" som ska ge mer än Cooper kittet... Drive it like you hate it... |
|
|
Micke 169: Håller med föregående talare, otroligt schysst bil du har! Synd att det är i sommar jag tänkt inhandla en M3:a o inte nu... |
|
|
Micke169 Riktigt snygg bil du har! TRögt att sälja så här års`?? Om den e så fin som den ser ut så borde den kunna avyttras?? M-POWER! Länk |
|
|
Hehe, Micke169 du kan snart starta egen fanclub! Men du spar väl på bilen så jag kan köpa den i sommar =) |
|
|
Ojoj. Va kul att ni gillar den, som det verkar nu så är det mycket svagt intresse för M3 åtminstone min, har fått mail av en del som gillar bilen men ska vänta tills våren kommer. Som det är nu vill jag sälja och kan tänka mig att gå ner en del i pris men till våren kanske jag behåller den, jag har kostat på den en hel del i sommar. M.v.h Micke BmwCS nr 05419 |
|
|
För ett bra pris kanske den även kan vara intressant i nuläget... Vad hade du tänkt dig för pris ca? |
|
| Varför byttes motorn föresten? | |
|
Nike_Boy: För pris så vore ju det bästa om ni såg bilen först men jag vill som sagt sälja nu så jag går ner en del, ring mig gärna så kan vi diskutera. Ang. motorn så tror jag att det var vanosen som strulade så motorn rasade, men nu sitter ju en utbytesmotor ifrån Bmw i som endast gått 3500 mil. M.v.h Micke BmwCS nr 05419 |
|
|
Nike_Boy: Vad skulle ni kunna tänka er att ge för att det skulle vara intressant i nuläget? M.v.h Micke BmwCS nr 05419 |
|
|
Varför ska du sälja bilen Micke??? M-POWER! Länk |
|
|
Anders.W: Jag ska köpa en större bil med mindre motor, låter tråkigt men jag behöver en större bil, har haft två bilar nu och det kostar. M.v.h Micke BmwCS nr 05419 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.