|
|
|
|---|---|
Andywarden |
Hej! Bilen har börjat kränga från sida till sida och är allmänt stutsig. Har bilstein runt om. Nyare fram och beg från skroten bak. Nu verkar det som det är bak problemet är. Såg att biltema säjer oljestötdämpare väldigt billigt. Kan man sätta in såna bak eller blir det helgalet? Mvh Anders |
|
Då var vi där igen köp riktiga grejer istället för biltema,visst kan du stoppa dit deras grejer men jag skulle inte ha gjort det. Köp på Bmw eller Mekonomen. Varför rulla på 19" när det finns 20" |
|
|
Jag skulle inte heller stoppa dit Biltemas dämpare. Det finns en anledning till att deras dämpare bara kostar några hundra. Unna din BMW riktiga grejor istället! |
|
|
Hehe, som sagt.. Stoppa i biltema, kör två månader, eller tills dom har blivit som järnstänger. Sen plockar du ur dom och köper riktiga! Just dämpare har jag aldrig någonsin hört annat än att det är ren dynga från biltema! Dom har en hel del färger, spackel, vissa verktyg osv som funkar kalas, men dämpare.. mjaaa... Som att köpa däck på en träfirma? Bilstein som du har nu skulle nog jag sikta på iaf.. Då får du kvalitet rakt igenom! Annars har väl Mekonomen sina Monroe som skall vara rätt fina? // Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.