|
|
|
|---|---|
|
Detta måste ju vara den optimala bilen för oss som ser charmen i den sista "fyrkantiga" 5-seriebilen. Precis så här hade jag velat ha min m5. Diskret (ser ut som en 518i), helt original (viktigast), klassisk för den som vet, och en udda körglad bil av den "gamla skolan". Inget jävla skrytåk för ointresserade glassare. Dessutom har den perfekt dokumentation. Ett lån på 100" någon? Länk /Patrik | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ujuj! Jag bevisar för mig själv att jag verkligen är beroende av BMW, trots att jag redan har en M5 E28 så börjar jag genast vilja ha den där danska M5:an... /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
En samlarbil att ta ut i solskenet, mycket fin bil. ///MVH Hasso Länk |
|
Ja. Verkligen. Kolla bara in bilderna i full storlek med perfekt upplösning. Han döljer inte något halvtaskigt skick precis. Den är som ny! Sparade hem alla bilderna då de är de bästa jag sett på ur-M5:an hittils. A keeper. /Patrik |
|
|
...och förresten, visst ter sig tanken på ett M-kjolpaket ganska löjeväckande på en sådan här vagn? Klart det ska vara sobert. /Patrik |
|
|
...måste.......vinna.....på....lotto.............GENAST!!!! sen ska den bevaras så gott det går!!! "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson |
|
|
Här är flera bilder på bilen. Länk Undrar varför passagerardörren hänger lite snett... /Erik |
|
|
Vilket utsökt skick för att vara en 24 000-milare! :) Dock tycker jag att priset var lite i överkant. Underbar bil, blivande samlarobjekt utan tvekan! Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
GE MIG!!! De är min drömbil... Ska ha en sån innan jag dör... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
| Hmm, läderklädd mittkonsol. Har jag aldrig sett i en E28:a innan... Dock i E23 och E24:or. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
micke80: Jo det fanns, min har mockatak och läderkläät handskafack och instrumentpanel med! /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.