|
Sida 9 av 24
|
|
|---|---|
|
till våren så är det ok för mej sen ska den troligt till ferrita en dag (den står still på vintern än då ) Berger M5 |
|
|
Berger; det där lär inte vara några nytagna bilder :) Precis så såg den nämligen ut när jag var där för snart tre månader sen :) Min 528i Touring Länk |
|
|
tsaros, har du gjort något med din 528? om du har kompressormatat den, har du bytt koppling också? för ja har också en 528 fast sedan så ja undrar hur orginalkopplingen funkar, det är nämligen så att den é relativt nybytt... D |
|
|
Daniello; nej min är inte kompressormatad. Jag var uppe hos ESS med en vän i hans 530, han kör på orginalkopplingen. Det bör du med kunna köra om du behandlar kopplingen rätt. Min 528i Touring Länk |
|
| tsaros, tack för hjälpen, känns betryggande o kunna köra med orginalkoppling ;) | |
|
så lite nya bilder från ESS Länk. Berger M5 |
|
|
kul med lite bilder... men kommmer man kunna få ner huven på bilen nu efter förvandlingen hehehe :) d v s utan att pressa ner den för allt vad man nu kan hehe D |
|
|
du jag såg det men hoppas att det går annars blir det ett skopp ;-)) Berger M5 |
|
|
Berger, ska du inte skaffa dig en kolfiber huv nu då? Med hål i ;) Fick bilder och lite rapport på norska idag, de segar lite nu tror jag. Såg antydan till en blå farkost snett bakom min hrm...kan det varit den "tunge"? CSL Re-Loaded -04 Länk Länk |
|
|
jo fick slå av lite du kom från höger såg jag ;.)) frän reg skylt jo kolfiber huv vill nog ha plexsiglas du vet det är snyckt med v8 Berger M5 |
|
| grrr...Can't beat U there... | |
|
Gladiatorn... du ska nog inte va så tjurig... du har ju trots allt en 850 000 kr bil... det hade ja vart rätt lycklig om ja hade ägt en sådan D |
|
|
då ska ni se han 2 bilar :-) Berger M5 |
|
| Skall till ESS på onsdag Berger, skall du med eller skall jag kolla upp ditt bygge ¨så de sköter sig? | |
|
du kan inte ! kolla vad som är monterat det såg lurit ut med kopressorn plasering du vet huven :-) ha det mats Berger M5 |
|
| De startar upp den lätte inatt. Fick monteringsbilder på ingreppet. Ser bra ut. Hoppas på lite toner inatt eller tidig morgon. Hur har det gått för dig Berger? | |
|
du ingen anning men när den lätta har flygit i väg så blir det tunga grabbarna som får dansa hoppas jag låt mej veta hur din går /mats ps drar till brazil på söndag i 3 veckor men du kan sända sms om du vill DS Berger M5 |
|
|
hej gator´n kul att det gar bra med kompressorn i din csl pratatde med ess i gar dom tar tag i min nu en ny koppling ar pa vag dom sa o.100 ar du forst men 0.200 blir det skarpt sen 0.300 da du durakta stavingen ar i brazilien och inget aao sa ha det |
|
|
hehe...är du inte hemma än. Eller samlar du krokodilskinn till inredningen? Jo den går så inåta h-vete. Riktigt superjobb de gjort på ESS. Så de får bli balettskor nu tills de FEETA sulorna kommer på. 295:or i bak. Den killen som gjorde reportage i Slits om CSLen snackade om att kulorna försvann in i stolsryggen vid gaspådrag...jag håller helt med, fast nu landar de i hatthyllan. Sedan går den helt som vanligt vid lugn körning och blir bara så brutal när man vickar till med stortån. Jo du Berger, bered dig på utmaning efter montering hehe... vi höres. CSL Re-Loaded -04 Länk Länk |
|
|
Gladiatorn: Du måste skicka en film när du har fått hem bilen eller skriva hur det känns när kulorna försvinner i hatthyllan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.