|
Sida 7 av 24
|
|
|---|---|
|
Vi borde fixa en "ESS tuning car fest" här hemma i Sweden. Kolla i varandras motorrum å dricka öl. eller... CSL Re-Loaded -04 Länk |
|
| Absolut ! | |
|
Berger, har du fått några spy pics på kompressorjobbet ännu? CSL Re-Loaded -04 Länk Länk |
|
|
JAG VET VAD MITT KOSTAR GOTT NYTT PÅ DEJ Berger M5 |
|
|
god jul å gott nytt Matte |
|
|
Händer det något med M5:an eller??? Du måste väl få tillbaka bilen snart eller??? |
|
|
jo det jobbas på den men jag vill ha den till våren så ingen bråska här inte Berger M5 |
|
| Haha.....satt å läste den här tråden...och fick känslan av att Berger är samma person som hade köpt en Alpina 850 nästan gratis av sin fars jobbarkompis som skulle flytta till Saudiarabien och skrev om den här på Autopower......Alpinan hade 20" breda bakdäck vill jag minnas.....tråden rann ut i sanden | |
|
DU JAG FATTAR INTE EN METER ! du kan kolla på ess hemsida, jag fick en känsla att du tror att jag drar en vals eller ? Berger M5 |
|
|
om du är en "kille" så kan väl du fara till norge och hämnta m5 med halv bra sommar däck så får du nog se på "vals" i snön Berger M5 |
|
|
Bergers bil står uppe hos ESS, gjorde för en lite tid sen i varje fall då jag såg den med egna ögon. Så det är nog ingen risk att Berger drar en vals. Min 528i Touring Länk |
|
|
berger: vi får väl se till att anordna en dyno-träff till efter du har fått hem bilen.... så vi får se resultatet... |
|
|
JO men det var läskigt nära väggen ! men ess ska köra den så jag kan lägga en länk på resultatet .. sen måste att jag vågar ladda på det är en himla massa kraft .hur går det med dina idéer då? Berger M5 |
|
|
berger: Har Ess nämnt några prel. siffror? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| BMW64: Killen med Alpinan hade verkligen en sådan, han la ut bilder. | |
|
hej b97_knl jag tror att det står i trädet .men när jag var där sist och hälsade på då pratas om ca 550 hk och +670 nm och 330 km det var vist 405 häst i den orginal sen ska den till ferrita nya kattar och rör om jag klarar att samla slantar .. ferrita pratar om 5 till 30 % + på kraften vet ej vad det blir för mej men tror att det räcker mer än väl :-) Berger M5 |
|
|
Lucky you:) (Avis) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Mors på dig berger, Jag har nyss fått på det hemliga receptet till den "lätte" :) Tydligen skall jag köra den på "is" hehe...det har monterat en smidig liten "black box" för förvaring av "is". nä...men tydligen har de mixtrat ihop en anläggning för superkylning. De skall bli intressant å se. De skall börja med testkörningar i nästa vecka. Ska du inte ha en kolfiberhuv? Vi kansek ska boka en liten tur till ESS snart? CSL Re-Loaded -04 Länk Länk |
|
|
Berger, Ställer ut bilen på Elmia den 9-14 april tillsammans med Koenigeggs nya brutala modell. De har monterat en ny kompressor på den som har 950+ Nm. Du kanske ska ansluta efter att vi monterat en hel massa kolfiber på din bil? Då får vi en Orgie av kraft och kolfiber :) CSL Re-Loaded -04 Länk Länk |
|
|
kolfiber ? du det är gött när det är tungt :-)) finns det kolfiber till min ? jo det kan vara något det is du pratar om har jag sett på deras sl 500 så kyler du ladd luften via vatten kylet på den lätte jag ska till stömstad v 8 kan hända om tiden räcker så blir det ett ESS besök Berger M5 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.