|
Sida 5 av 24
|
|
|---|---|
| Klart vi vill se ett race.... för du lär nog få byta ut kopplingen ändå ska du se... för det blir ju ett par newton | |
|
det blir en ny koppling :-) Berger M5 |
|
|
Jag gissade på det... ___ |
|
|
tjena berger, tack för tipset! dialogen är startad med ESS. Vi kanske kan samåka till NO för uppföljning :) Eller så får JOHAN köra oss :) Får se om ESS klarar utmaningen med "den lätte". Bara de är billigare än det pris jag fått i Sverige. Undrar hur de löser kompet på min bil hmm. Jag får väl åxå lägga upp en egen tråd för min "lätte" . Det kanske blir rörigt här annars. |
|
|
HEJ jo vad jag har sett på film så behöver du ett bra bett i däcken värkar som den lätte spinner på 3 .. ha det Berger M5 |
|
|
Nu så! Det är klart att våra bilar kommer stå parkade bredvid varandra i vinter :) De vill använda "den lätte" som PR bil. Vi får väl samåka hehe... |
|
| Gladiatorn: Du får lyfta ur baksäte och lite annat så förändras inte totalvikten då kompressor m är minst 35 kg:)) Lycka till M folks! Kul att se resultatet. Själv har jag just sålt min uberladdade 540 touring! | |
| jag skulle behöva dessa kilo i bak, denna sommar har jag seglat strax över asfalten hela tiden. funderar på traktorvikter hängandes i bakaxeln :) Det blir kolfiberhuv och lite annan fördelning i vinter men alla tips är välkomna. Det j-veln ska NER i backen nästa år. Eller limautomat i hjulhusen kanske. | |
|
ASKEN : vad har du på lut nu då ? Berger M5 |
|
|
Berger, snygg bil du har. Var precis uppe hos ESS och lämnade en 530iM för en mindre uppgradering. Ska dit och hämta den imorgon eftermiddag :) Något jag kan rekommendera till er som ska upp till ESS är att ni kör fel på vägen dit :) Om ni kommer från Svinesundsbron och "glömmer" att ta av mot Aremark så kommer ni till dom mest fantastiska småvägarna jag har sett någonsinn. Ni kan förvänta er 10-12 minuters 100%-ig glädje där :) Det var så trevligt så vi kommer nog köra fel på vägen hem imorgon med :) Min 528i Touring Länk |
|
|
Tsaros; En E39:a? Måste isf veta all prestanda efteråt! ;) /Manray/ |
|
|
Manray, ja en -03 e-39a :) jag kommer skriva om det så fort vi är hemma igen. Min 528i Touring Länk |
|
|
HEJ tsaros tackar. var på ess i går och kollade det blir nog ett himla bra bett i den det ska på sahx koppling så det bettar i hundra :-) /mats Berger M5 |
|
|
kan verkligen rekomendera småvägarna på väg till ESS :) De va en utmaning att hänga på bergers 2,5 tons monstertruck hehe....grusväg gills inte :( men nu blir en enda lång väntan suck! Berger; vi måste filma återkomsten, vi kan ju fråga "tanten" vid kanten hon trodde nog att det var invassion hehe |
|
|
Gladiatorn´n , är det din CSL som står där uppe nu ? Om det är det så har du en riktigt trevlig maskin :) Är ditt luftintag CSL orginal eller det är moddat ? Min 528i Touring Länk |
|
|
tsaros; tack, jo de e min "den lätte". Luftintaget är 100% orginal. Det har varit trevliga 1800mil som avverkats denna säsong. Den har fått gå hårt, både rakt fram å bana men utan ngt problem. Nästa säsong blir förmodlingen ännu bättre. Den skall upp å "jaga" supror å evos nästa år hehe... ------------------------- Re-Loaded |
|
| är det någon som vet om det går på en m3 e46 och vad priset är. | |
|
skall finnas tillgängligt at köpa fr o m Q1 2004. -------------- "Re-Loaded" |
|
|
Gladiator´n : Det syns att den har varit på bana :) Riktigt snygg bil du har, tog tom en bild eller två på den :) Min 528i Touring Länk |
|
|
tsaros; hehe...undra just var alla papparazzis höll hus, fatta inte varför jag trodde de gömde sig i "sandlådan". Men jag får koll på läget under stundande vinter. Leker just nu med en del designförslag. ------------ "Re-Loaded" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.