|
Sida 24 av 24
|
|
|---|---|
|
mitt pris var bara mej och ess det var före dom köpte sin m5 så högst privat pris sen var det nog bara bonus när jag tog med fransson mr LOADEADs m3 csl men vad får man av det .. Berger M5 |
|
|
Nån som vet vad kalaset kostar?? (har tillbringar 15 minuter i tråden och mest bara läst skitsnack och en massa påhopp) Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
| Länk | |
|
kul att det forumet lever // mats Berger M5 |
|
|
jag har kört av kardan stången på bilen ! är den dålig eller ?? röret är fläkt av mycket lurigt gjorde en snabb sväng på vägen med lite blå rök men inget märkvärdigt ,det är blanka brott ytor mot lådan behöver en ny Berger M5 |
|
|
What?! Aldrig hörtalas om en trasig M5 E39 kardan?! Drivlinan e ju i princip odödlig på dessa bilar ju :( |
|
|
Om jag har förstått det hela rätt så har berger kompressor och uppdaterad koppling på sin e39 M5, då kan nog kardanen drabbas av metallutmattning till slut - särskilt om bakdäcken är breda och har bra fäste. Tur att inte lådan eller diffen rök, tror inte kardanen är så blodigt dyr på BMW? Mvh |
|
|
Kan vara så bra bett i kopplingen är det! Berger M5 |
|
|
Hej nu är min M5 såld :-( man får tacka för alla kontakter och glada inlägg alla andra som skrev om stavning/sandlåda/påhopp var roliga fast på annat vis :-) (Den nya bilen är född i stuttgard) // Mats Berger Berger M5 |
|
| Hoppas det kommer en ny tråd :-) | |
|
hur man låser fast bilen i garaget ? Berger M5 |
|
|
Hur upplever ni andrahandsvärdet jag tycker så där Berger M5 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.