|
Sida 21 av 24
|
|
|---|---|
|
Berger; Vad kommer du med för bil till AMS träffen på Mantorp? wewewe punkt loaded punkt se |
|
|
M5 blir det och du ? Berger M5 |
|
|
Den lätte. wewewe punkt loaded punkt se |
|
|
Stödlagret gick i kurva 3 varv 1! på Gotland Ring, fan va kul det är med bilar ibland ..... |
|
|
gladiator gööt ska göransson köra ? 540 IS 540 is tråkit var det en fin bana ? Berger M5 |
|
|
Japp förutom 2 km dammig grusväg dit så är den jävligt teknisk o kul - hoppas verkligen dom får loss kulor och bygger klart helan anläggningen med stora slingan också. |
|
|
Hej, Jag har skrivit till ess men får inget svar angående kompressorkitt till m5. Har däremot fått mycket god respons från mk-motorsport i Tyskland. Funderar på deras c-kitt. Kostar endel men tycker det verkar seriöst. Dom vill ha 17000 euro. Ska ge ca 100 hk extra utan kompressor. |
|
|
staffan78: Bara en reflektion, c:a 1500 sek /hk....är inte det lite dyrt? Brukar man inte räkna med runt 1000 lappen /hk. Men det är klart det kostar att ligga på topp:) Vh/ Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
|
G-power har iallfall gjort minst ett kit då dom köpt delar från Alutech till det... its a small world... |
|
|
Grodan kermit: Jo visst är det dyrt. Nästan så man överväger och sälja e39an och köpa e60 i stället. Men grymt endå med en e39 med 500hk. håller på och letar effter nån som kan montera kompressor oxå men det ser lite mörkt ut. |
|
| Ett litet reportage om M5 kompressor här i Autopower kommer inom kort ! | |
|
staffan78: Jag håller med till 100% :) En E39 med 500 hk, det är respekt. Dessutom tycker jag E39:an, med M-pkt, har en synnerligen stilren skönhet som E60 inte kommer i närheten av. 540is: Det ser jag fram emot:) Vh/ Kermit Min Bil-blogg. Länk |
|
|
hej var på mantorp tog en sväng :-) det som blev ett litet strul som uppenbarade sej bilen blev mycket varm… lurar på hur det skulle vara med en kompressor monterat Berger M5 |
|
|
hej vad gör man nu då ? M5 står bara i gararset Berger M5 |
|
|
Berger: Får jag ge ett tips? Köp lite nya väghållningsgrejor och powerflexbussningar så får du rejält grepp i kurvorna, att kompressormata M5 är som att uppfinna hjulet en gång till, den är redan mer än optimal. Kör och njut av det du har, inte många kan göra det nuförtiden, de bara jobbar:) Mvh Asken |
|
|
tack Asken det värmer // mats Berger M5 |
|
|
Berger; Du får lägga ett lågt bud på Loaded www.bid2aid.com, det lägsta-Unika-Budet så du får uppleva lite kompressorkänsla innan du helt faller in i facket för tvåhjulingar. Jag hör färskt rykande rykten från Skövde att du införskaffat en tvåhjuling "värsting" BMW? Kompressor? ;) Är du i faggorna så får du komma förbi på en fika. |
|
|
kollar lite på priser på m5 tusan det är inte mycket pengar för min bil nu ... vad göra ??? Berger M5 |
|
Hawar |
Hur menar du? Din M5 är nu 8 år och då är det naturligt att priset sjunker. Speciellt på en sådan bil. |
|
jo du har rätt men kör man bara 300/år och polerar mm så blir man lite fundersam kommer jag med dom stålande då får jag inte mycket inte 540 nt 417 hp .. Berger M5 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.