|
Sida 2 av 24
|
|
|---|---|
|
b97_knl, Jag vet att G-power har "haft" ett kit till E39 M5 sedan tidigt 2000 men jag har aldrig hört talas om någon som haft det vare sig i Sverige eller Tyskland. |
|
| Menade RMS inte Dinan sorry. | |
|
Men inga kompressorer till gammla e34an ? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| De verkar inte ha ngt till E34 M5 | |
|
Okey.... Nowack kan väl få ut 530 om man tankar på rätt ställe har jag för mig. Men okey... då är jag med. ___ |
|
| Har köpt en del andra grejor än just kompressor av G-Power och deras grejor verkar hålla högsta möjliga kvalitet, utmärkt service har jag fått också, - men som sagt det kostade också | |
| en liten varning kan vara på plats för Nowack sök på bmwm5 forumet så förstår ni värför. | |
|
MEN ESS VÄRKAR KUNIGA OCH BRA M5 mb |
|
|
MKT kompetenta svar ger ESS =) Dessutom så är det lägre pris på komp inkl montering än det pris som visas på web utan montering...=)) Länk |
|
|
NU HAR JAG FÅTT TID HOS ESS MED EN FLÄCKT UNDERHUVEN SÅ SNART SKA MAN KOLLA EFTER RS6 :-)) M5 mb |
|
|
HUR BLIR ANDRA HANS VÄRDET TROR I MED EN FLÄCKT PÅ 535 HP 670 NM ? M5 mb |
|
| Det kan du göra redan innan du har din "fläkt". | |
|
Skriv gärna med små bokstäver stora skriver man när man är arg o vill skrika åt ngn=) Det blir nog svårsålt tills du hittar ngn som uppskattar "fläkten" det finns exempel på det, vissa får inte sålt sin med komp medans andra får bud som de inte kan motstå... Jag hade betalat mervärdet... Länk |
|
|
(ok det bara blev så inlåging är med stora bokstäver ) /mats M5 mb |
|
|
berger: När åker du??? det måste bli en jäkla maskin att gå... Det skulle ju vara kul att följa med en sväng i den sedan.... :) ___ |
|
|
Vet om jag vågar åka med i en sån=)) Länk |
|
|
Det hade varit väldigt roligt om du kom till träffen 20/9 i Göteborg då kunde du kört din bil i en rullande landsväg för att sedan efter komp montage göra det igen... Så skall jag göra... Länk |
|
|
kilen: har du beställt eller??? ___ |
|
|
träff i göteborg var finns inf om den ? M5 mb |
|
|
Kolla under träff-tråden på detta forumet. ___ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.