|
Sida 16 av 24
|
|
|---|---|
| Kleemans antagligen - men där lär dom få konkurrens :-) | |
|
finns det en hemsida på Kleemans ? Berger M5 |
|
|
Dom trimmar mig veterligen bara mercedes, men deras hemsida hittar du här Länk // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Ess pratar om en två skruvs kompressor och den ska vist sitta i V Och bra laddtryck vid 800 v Nu sitter det en karbon koppling på ” kostade en del ” Berger M5 |
|
|
Tjena Berger! Nu får du ge dig! Först blåste du om mig med M5:an som ett skott, när jag åkte i min 530. Nu när jag har köpt en M3 så jag kan jaga dig lite, då ska du trimma din, ingen rolig man kan jaga nu!! :) Du blir nog värst i stan. Det är kul att vi har lite härligt M bilar i lilla Skövde. Hoppas man får se den snart! Ha det Gött! Mvh M. Olsson Ps. Den gula är riktigt mäktig!! |
|
|
Berger: Det står på ess att det ska komma kompressor till M5e39 i MAJ. Gäller inte det din? Verkar konstigt att det ska komma till försäljning men är inte utprovat på nån bil än Eller har det provat i smyg. Har det setat nån kompressor på din bil än? Blir intressant att se när det blir klart.(Om det blir klart) :-) "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Berger: Ska skruvkompressorn in i din bil eller i mercan som ska ge sig på rekordet? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
tsaros Kruvkompressorn det blir det i min.är mercan som har rekordet nu L kollade lite på deras sida Länk det blir något att bita i Patrik Andersson Jo det med maj stämmer inte dom är lika dåliga att datera upp sidan som att hålla tider .. M. Olsson Kul att du tycker om Dodgen får mycket kredit för den . Tråkigt J att det blir tungt att komma om mej men du vet den som bromsar sist .. Du får utmana den gule J men ta det snart har kollat på en lysholm till den J Hej mats Berger M5 |
|
|
Kleeman har rekordet för "4-door saloon nånting" med 335 km/h kan bli tufft att nå det med M5'ans orginalutväxling - men det går ju att justera |
|
|
jo dom byter utväxslingen i bak Berger M5 |
|
HV-71 |
Vad menar du med att leta upp en RS6:a??. För att få spö eller??. |
|
du ingen aning varför det ? Berger M5 |
|
HV-71 |
Jo!! Då det finns en uppsjö av uppgraderingar till rs6:an också vilket gör att de kan köra skiten ur iprincip vad som hellst på våra vägar. Men visst, trimma du så får vi höra hur det går. Hoppas bara de löser problemen på ess med utvecklingen av systemet till E39:an. Är dock skeptisk vilket stör lite då man helst set att en bemme regerar. |
HV-71 |
ursäkta felstavningarna börjar bli sent!! |
|
Bemmer regerar absolut ;) audi får nog komma upp med nåt very special för matcha... Berger, du får komma förbi på en kaffe aå kanske vi kan göra en kraftmätning. Vi har förädlat ESS arbete lite. |
|
|
Förädlat? Nu blir jag nyfiken :) Har ni några planer på o börja sälja kompressorkitt? /Robban |
|
|
japp! Vi kommer till 95% köra för en uppstickartuner ala GmbH som har kompletta tunerprylar för BMW och mini. Vi kör för dem i kommande SportAuto Yokohama Tuner Grand Prix om de får alla sina prylar på plats inom två veckor. Vi tänkte spöa Gemballa ;) När det gäller SC så blir det ngt med Kelleners skulle jag tro, vi testar just nu och med strax över 500Nm och 550 HK så kan jag intyga att det nu är en äkta Uber bimmer. |
|
|
fy fan nu blir det gas ! Hörs Berger M5 |
|
|
Kommer ni att börja sälja kitt är jag MYCKET intresserad! /Robban |
|
|
ja de hade inte vart så illa... speciellt med att en ny bil väntar runt hörnet ;) D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.