|
Sida 15 av 24
|
|
|---|---|
|
vet ej men lurar på ett kolfiber huv över den och hålla tummarna annars blir det mecka va :-( vad jag har förstått så kan den klara besiktingen om det inte är en m5 börd // mats Berger M5 |
|
|
hur det än blir så önskar jag dig lycka till.. glöm inte ta flygcert innan du kör iväg monstret om ess får det till att funka :-D D |
|
|
Har du hört når från ESS senaste veckorna, jag har försökt få tag på dom i andra ärenden, men får inga svar på mina mails... dom surar kanske :-), (då jag demonterat deras grejor nu) |
|
|
nej men har inte sökt dom har du ringt ? Berger M5 |
|
|
berger Detta projekt är grymt :) MVH// Skrotfrag Länk |
|
|
hej du hittade mej ser jag ,ar pa vag till kenne blan och kolla pa kompressor till dodgen men bara pa kul hoppas jag ,, ar i vegas nu hej |
|
|
Några nyheter på fronten? |
|
| nej inte ett ljud men jag aaar paa semmester i usa nu kollar paa kompressor till min Dodge Hemi hos keen blen men det var inte klar aaan foor test jag kommer till baka naaar jag vet naagot ha det | |
| Såg via ett annat forum att testerna med M5 kompressorkitet var färdiga och dom det första högerstyrda kittet var lovat till en snubbe i England nu, stämmer det Berger? | |
|
vet inte är det ess ? Berger M5 |
|
| jo det var ESS ! var därför jag undra ju :-) | |
|
ok jag vet att dom har planerat att testen ska vara klar den här månaden så det stämmer nog men då är han bara tvåa :-) har skrivit till dom så får nog svar i morgon Berger M5 |
|
| Högerstyrda sa ja :-) | |
|
vist är det ok att backa eller :-)så blir det när man ser vad man vill // ha det Berger M5 |
|
|
Hur går det med bilen? När blir det leverans? |
|
|
i maj har dom lovat /mats Berger M5 |
|
|
Hur ser det ut, eller du vet inte mer nu än för ett par veckor sedan? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
hej ska hämta den på onsdag men är tvungen att åka upp om 1-2 månader för montering av kompressorn :-( jag behöver bilen nu men ess har köpt en M5 som dom ska slå något rekord med Så bara att vänta till dom här helt klara // mats Berger M5 |
|
|
Tråkigt att höra, då blir det förmodligen en kompressorlös sommar detta året med. Undra vilket rekord det är dom ska försöka slå. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
nä den ska in i sommar låvat och klart (dom väntar på gjuting ) topp hastighet 345 + fy fan vad det ska gå Berger M5 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.