|
Sida 14 av 24
|
|
|---|---|
|
estorilmongo . jo shadowman verkar ha koll på läget trevlig dessutom - haft lite maildiskussioner med honom. |
|
|
Berger : Discovery Automotive är en amerikansk firma, Länk Så som jag tolkar det hela så kostar deras grejer rätt bra med stålar :) Här finns en intressant tråd om deras grejer, Länk // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Vi håller på med ett bolt-on kit till M50/M52 baserat på en Lysholm 1200 skruvkomressor. Har även förberett fäste för en större Lysholm kompressor. Finns seriöst intresse och en motor tillgänglig kan det vara intressant att gå vidare med en M3 sats. se www.enem.se mvh/Jan Carneborn |
|
| Reklaminlägg? | |
|
Jan Carneborn: Finns seriöst intresse och en motor tillgänglig kan det vara intressant att gå vidare med en M3 sats. Är det S50 B32 motorn du menar, så sitter ju en sån motor i min bil och intresset är stort. Kanske lite trångt i en z3 men det har ju gjorts förut. D:son |
|
| Snälla lasta inte tråden med offtopic. "M5 kompressor" är vad vi diskuterar här ! | |
| Ted med M3 Turbon ska jubygga me en kompressormatad E39 M5-a. Det brukar gå undan när han är i farten... | |
|
kan bli skitt bra men som johan sa på sidan ett: (Ja det är ju kul om det verkligen dyker upp men jag tror det när jag ser det.) synn för johan när min nu står hos ess :-) Berger M5 |
|
|
bara fylla på med att det sätts in en koppling som tål 1000 nm !så det ska visk klara sig :-) Berger M5 |
|
|
läste på ESS hemsida det ska släppas en E39 M5 med 600 + hk 2005-5 det blir mumma det gott nytt på er.. Berger M5 |
|
| Några nyheter Berger? | |
|
hej nä har e-postat till hans på ess så det kommer nog ett svar snart. kan vara ide att ta flygcert snart :-) Berger M5 |
|
|
ett gott råd berger; var där då de provkör eller skaffa helekoptercert så du kan övervaka ;) .be att få åka med. |
|
|
Berger, Man skall inte ropa hej förrän man är över bäcken. ;) Men tro mig jag blir bara glad om det blir bra. Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
vem har ropat du eller jag ? för min del är det en rolig ide annars så går den bra orginal ! det är jag nöjd med // mats Berger M5 |
|
|
Jadu, jag skall inte över någon bäck. ;) Men jag hoppas det går bra! Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
Sunday January 2 22:34 E39 M5 Supercharger System The development of the new VX series E39 M5 SC system has passed the first development phase with great success. The technology used is far superior to anything currently on the market for this model. Power is in the 610HP range running 7PSI intercooled. System release date is set to May. ESSTuning.com Berger M5 |
|
|
Berger: får du inte mer info direkt av ESS än via deras hemsida ? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
jo men jag stöter inte på så ofta .den ska inte vara klar än så jag låter dom jobba i fred Berger M5 |
|
|
berger... en fråga bara... hade du tänkt o plocka väck kompressorn innan besiktning o sen skruva på den igen??? de kan va rätt så trångt i den motorhuven.. o inte blir de mindre trångt efter att en kompressor pressas in där :-P D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.