|
Sida 10 av 24
|
|
|---|---|
|
inga krokodiler an men kommer hem pa tisdag ..utmanig klart da far du nog kopa hanbolsklister till dina sulor i bak du vet tung och v8 och ingen skalle och en alepinne i truten da du :-)) har hort pa byn har i Rio att dom har kolfiber har dom i sina kanoter vist likhet eller dom ska vist vara latta nar dom kanar i sidled )) ha det |
|
RafkoM3 |
Gladiator. Har du inga bilder eller spec på bygget? Länk Länk |
|
följ denna länk www.loaded.se där läggs info upp löpande CSL Re-Loaded -04 Länk Länk |
|
blitz |
Tilll ( RafkoM3) hej rafko skulle bara fråga vad det är för lack på bilen har du nr på lacken vill målla mina gt2 ok |
|
Var inte det en smula offtopic ? Berger, hur går det med din bil.. blir det något ? Min 528i Touring Länk |
|
|
jo klart att det blir ! ess lovar klar bil i början av maj ska till gelleråsen den 20 maj och provan då sitter nya movit 350 4 kolvs bromsar på i fram och en HP koppling Berger M5 |
|
| Gladiatorn: Du har ingen film där du kör med CSL när kompressorn är monterad? | |
|
csl står på elmia mässan nu hall A /mats Berger M5 |
|
|
Berger...när bilen är färdig sen. Ta det lugnt förbi Stöpen, och speciellt när du glider förbi Stallkrogen!!! Lycka till me bygget, ska bli jävligt intressant och se hur det blir. Du lämnar in en M5:a och får tillbaka ett flygplan =))) |
|
|
george ? hej bargaren jo det blir lungnare runt stöpen men ta det lungt du med 330 den är snabb och ligger bra på den kurviga vägen Berger M5 |
|
|
Visst 330 är fin oxå, men mot ett flygplan...hehehe Ska bli jäkla intressant o se bilen, när den blir färdig. |
|
|
Gladiator´n, Elmia Motorshow. Länk |
|
|
& här är min bil på väg hem från mässan. Körde på ett vildsvin. Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
DejaVu: Stackars liten:) (bilen alltså) P.s.Var det kul på Elmia? Fanns bergers m5a där oxå? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
HEJ nä min M5 är inte klar i början på maj så ska jag få den enligt ESS ha det mats Berger M5 |
|
|
Hej har pratat med ESS i dag. dom hinner inte att få den färdig i rimlig sommar tid det var vist trångt i motor rummet för en 3,5 tum luft rör ,det kvävs ett antal gjutna deltar typ kompressor huset.mm.mm så det blir vinter förvaring i Norge i nästa år med /mats Berger M5 |
|
|
berger: Fan va tråkigt. Men kan du inte köra utan huv då? /Lidberg |
|
|
Lindberg tack det värmer ,jag är rörmokare så får kolla om jag kan få till rören :-) Berger M5 |
|
|
berger: Mitt namn är INTE Lindberg. Jag hatar det.... T.o.m i skolkatalogen skrev de Lindberg men jag heter Lidberg :-) |
|
|
berger: Mitt namn är INTE Lindberg. Jag hatar det.... T.o.m i skolkatalogen skrev de Lindberg men jag heter Lidberg :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.