|
Sida 1 av 24
|
|
|---|---|
|
vet någon om trim till m5 som kostar mindre är 28.000 eur !! M5 mb | |
|
K.sport Motorkit KS 5 Stufe 2 Leistungszuwachs ca. 48 kW (65 PS); Umbaumaßnahme wie Stufe 1, zusätzlich mit Sport-Fächerkrümmern und Sport-Katalysatoren, Höchstgeschwindigkeit 306 km/h; inkl. Montage und Abstimmung auf dem Leistungsprüfstand 110003906 E € 13.190,- Länk Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
toppen !´har hittat ess i norge så nu ska vi leta efter rs6 or :-)) M5 mb |
|
|
J-vlar, ska Ess ta fram en kompressor med en ökning till 530 hk på E39 M5?! /Manray/ |
|
|
vet inte men det kan bli bra ska evt vara försöks kanin :-)) M5 mb |
|
|
jo det blir vist 530 hk har frågat om vridet dom återkommer !! M5 mb |
|
|
Ca. 670NM blev det !!! M5 mb |
|
|
Nästa bil på raken efter att MB SL 500n blir klar är m5an. Räkna med ett kit under nästa år gissningsvis. Asken |
|
| Om ingen lyckats ta fram ett kompressorkit till en bil som funnits sedan slutet på 98 är en vild gissning att det inte kommer bli ngt av ESS försök. tyvärr! | |
|
JAG VET INTE OM DOM KAN.. MEN HAR FÅTT ETT PRIS PÅ JOBBET OCH ATT DOM BEHÖVER BILEN I 4-5 VECKOR M5 mb |
|
|
Lyckas de... har du en j-la bil att leka med :) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
berger, Ja det är ju kul om det verkligen dyker upp men jag tror det när jag ser det. |
|
|
Om jag inte minns fel hade novacks oxå 530 hk på sin värsta m5-konvertering Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
HOPPAS ATT DOM DLIR SÅ .VET NI HUR MAN KLARAR SVENSK BILPROVING OCH MIN KOPPLING ? M5 mb |
|
|
Din koppling klarar nog inte det :) Redan original är underdem. Sinter kanske? Fråga ess de kan det här... Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Nowack hade 503 i sin värsta har jag för mig... Ja, om ESS lyckas så får du det bästa av det bästa. En fullgod limosin med kraft som en supersport bil... lycka till... hoppas att det blir av... ___ |
|
|
Tyska G-Power har ett trimkit till M5 E39. Effekt: 600hk vid 7250 rpm Vrid: 700nm 4580 rpm Toppfart: 330 km/h 0-100 km/h: 4,5 sek Länk Mvh, Tryggve - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
S 328 R, Nowacks värsta kit skall ge 530 hk och det verkar funka i ca 1/3 av fallen.... Tryggvesson, G-power anonserar ett kit, inte säkert att de har ngt för det. |
|
|
Mitten på sidan har du lite bilder: Länk Kommer mer. |
|
|
johann, vad vet "vi" om g-power? Är de pålitliga? Är det nån på forumet som har gjort nånting hos de? Sökte lite, men det verkar tunt. (jag blev lite sugen nu) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
G-power har gjort conversions till M3 3.2 såväl som B8 4,6. Deras M Coupe med kompressor vart grymt snabb och vann Sport Autos Tuner grand prix ngt år. Lite historik tillsamamns med Alpina om jag inte minns fel. Har itne sett ngt til lE39 M5 därifrån. Det är Dinan och en sydafrikansk firma som gjort det innan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.