|
|
|
|---|---|
svardska |
Kan de va nåt tror ni? Hade det på en gammal BOSS Mustang en gång i tiden, men det är ju riktiga järnspisar som tål det mesta. Frågan är om M70ín pallar med effekthöjningen. Åsikter! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Jag tror att en m70 i gott skick med bra toleranser klarar en snudd lustgas , dock tvivlar jag på att man kan ladda på "utav helvete". Själv skall jag satsa på en kompressor som hobby under nästa höst. eller kanske i vår innan sommaren. Skall man köra lustgas är ju 750 bra med sin elektroniska "gasvire" , gasen kan ju automatiskt aktiveras vid kickdown , enkelt att fixa. "Två ton annars får det vara för min del" |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Sluta upp med era spekulationer nu, som om man skulle tycka det vore kul att slungas iväg i en 750 så pass att Porsche turbos blir på efterkälken ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| svardska. sök lite tidigare inlägg, tror det fanns någon 400hk v12a som tryckte 150hk gas... | |
|
Körde inte han med 750-monstret uppvisningen på Vallåkra(vilket år?) med just lustgas??? Lät som en F1-bil när han varvade mätaren ut! |
|
|
det änd som kan vara problemet med gas är värme utveklingen itoppen, dom tål nämligen inte så mycket men om man sätter i keramiska ventilsäten så ordnar det sig nog... mvh mr horsepower |
|
svardska |
låter dyrt! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Man måste någ prova på lite mindre än 150hk lustgas det sliter rätt friskt på motorn. Han kanske har byggt om lite i motorn. Det finns gas som ger runt 30 - 50 hk det är någ ett smartare val, det tycker jag ialla fall. chikaka! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.