|
|
|
|---|---|
|
Hur har ni gjort för att byta bakhögtalare på era M5 e34 jag har tagit bort gallren och två skruvar men den andra två skruvar som håller högtalare nära stolpen är väldigt svåra att komma åt!!! Lyfta hatthylan, ta bort den, hur ska jag göra???? M.V.H Mauricio... | |
| Ta bort ryggstödet till baksätet och dra hatthyllan framåt. | |
| Ja!..du måste lyfta bort hatthyllan...bort med baksätet sedan kan du dra ut hatthyllan lite försiktigt...Jag skulle byta högtalare på min men trots samma dimension på nya högtalarna (MDS) så passade inte skruvhålen (!)...kanske andra fabrikat funkar bättre.. | |
|
Jag har delat baksätte bak men har alldrig demontera detta är det någon som har gjort detta som kan berätta hur man gör??? M.H.V Mauricio |
|
|
Måste man demontera bort hela baksäte för att kunna sätta i nya bakhögtalare??? eftersom två skruvar går att skruva lost väldigt lätt men problemet ligger på dem två andra som är närmaste stolpen???? Om det är att man måste demontera hela baksäte de byter inte jag högtalarna !!! M.V.H Mauricio |
|
| Jag lyckades få in mejseln till de "knepiga" skruvarna utan att ta bort hatthyllan, bara att ta i lite. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.