AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
415

Blinkers varierande hastighet

Ro
536
RonnyL
BMW 750IAL -88
BMW 530 -94
BMW 528 -82
Hej igen.
Som ni kanske ser eller antagligen kommer att se så bombar jag forumet efter att jag nu köpt min första tolva.Underbar bil. Har börjat försöka få till de fel som är på den nu, o ett av dom var att en del lampor var trasiga eller borta. Nu sitter alla där som dom ska, förutom en dimljuset(vänster).
Grejen är den nu att när jag blinkar höger så blinkar den i rätt hastighet(intervall), men inte åt vänster. Trodde första att det är som på en del bilar att det var att en lampa var trasig, men inte då.... Eller ska det kunna bero på trasiga dimljuset???
Eller reläet kanske?

Men hur som helst, vilken bil, snygg, går mycke skönt och ett ljud som är så jäkla skönt.

Två ton, tolv cylindrar o BMW, i samma, vad klår det?

BMW Såklart
Visa användare
382
Micki
740ia-95
Blinkrelät wattförbrukning är uträknat till ett antal förbrukare. Du har nog okontakt eller glappkontakt nonstans.
ri
1.027
richo
Tesla P85+ -14
318-88 350i(S62b50) Busbil
Kanske fel watt tal på lampor.
Ro
536
RonnyL
BMW 750IAL -88
BMW 530 -94
BMW 528 -82
Hej
Ja du, Micki, huvet på spiken där. Det var brott på kabeln som går från lampan. Kabelskon hade tydligen ärgat så pass att det inte var kontakt till babeln. Bytt kabel o sko så nu funkar det igen. Skönt.
Som nybliven 750 ägare så ser jag fan runt varje fel som kommer. Kanske kan man lugna sig lite.

Tack.

BMW Såklart
Visa användare
382
Micki
740ia-95
Slutet gott,allting gott.
Fast vi ser ingen 750 bara 528...

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.