|
|
|
|---|---|
Nicke |
Tjena! Går o funderar på en 325 C 92-94.Har kollat runt lite på de vanligaste ställerna här på nätet o tidningsannonser,och sett att de flesta ligger runt 80 000-110 000! De flesta iofs med mkt utr.,o nästan alla imp. med 12-15 000 på mätaren.Är jag en idiot att köpa en sådan bil? Jag är som sagt sugen men klart skeptisk av vad man hört om imp.bilar.Några viktiga/grundl.saker att tänka/titta på? Är ingen hejare själv på bilar så ett M-test blir nog aktuellt.Är ett sådant test helt "pålitligt"? Såg nedan någonstans att de inte reflekterar över krockade bilar. Vad är extra utr. egentligen värd? Typ AC,ev. vita blinker (ny/beg pris),kanske ett par halvskapliga 16-17" fälgar,larm? Inte krims krams som kjolar/vingar/sportavgass. Oxå sett att priserna på bilfirmorna inte är så där jättemkt mer.Men är det egentligen pålitligare att köpa därifrån? Får/behöver man M-testa en bil från en firma? Någon som känner till någon seriös(om det finns...)firma i Sthlm/V-ås-trakten som kan tänkas ha sådana bilar? BMW group i solna är väl kanske inte rätt ställe kan jag tänka....=) Nicke |
BMW-Yoda |
Tycker det är lite märkligt att nästan alla importare bara har gått 12-15 tusen. En 92-a är ju ändå 10 år gammal, borde ju minst ha gått 18. Titta enbart på skick och pruta hårt, verkar finnas gott om dem stylade eller ostylade. BMW-Yoda |
BeeMWe playboy |
för 110 kan du få en fet M3a E30 :) En sån håller sig lite bättre i pris sen när du ska sälja. För 30 000 extra får du en M3a E36. Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
Nicke |
Oj,ser att jag var på fel forum...får kopiera över till rätt.Tack för svaren. Nicke |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.