|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som har provat denna dämpare på tex en M20 motor? Ska enligt dom själva vara effektivare än ett extraktorgrenrör, *Lägre bränsleförbrukning *Färre oljebyten *Extrem värmetålighet perfekt för t.ex. Wankelmotorer *Klarar körning med lustgas TS Motorsport uppmätte 30% mer effekt vid 2000 varv Funderar på att byta system på min bil och det verkar det här onekligen intressant och dom verkar ju ha bra produkter. Har för mig att Bilsport plockade ut ganska bra mycket mer hk i sin OPEL efter att satt på deras system. Vad tror ni? //Micke | |
|
En oseriös bluffprodukt! Denna har diskuterats ett antal gånger. Om du använder "sök inlägg" lite längre upp, kommer du åt dessa trådar. Deras mätningar är knappas övertygande! I de flesta fall har de gjort andra modifieringar än bara avgassystemet. Deras jämförelse med hur en kolsyrad läskeflaska beter sig när man skakar den är inte relevant i sammanhanget. Etc. etc. Kort sagt: om den hade fungerat som de vill göra sken av, hade varenda bil haft en sådan monterad från fabrik! Hur den skulle kunna resultera i färr oljebyten skulle jag vilja höra! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack för svaret, sökte först men hittade faktiskt just om denna produkt. Trodde dom var seriösar än så, undrar om dom personer som har skrivit in på deras hemsida och rekomenderar den också är fejk i så fall... Synd men det är som du säger hk brukar aldrig vara billiga. Vore dock ändå kul om nån som har testat systemet kunde kommentera det. //Micke |
|
| Du behöver knappast testa det här produkten, det är som Johan säger, om man kunde sänka bensinförbrukningen och höja effekten så skulle den redan sitta på bilen från fabrik. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.