AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
765

Värde BMW 323Ci -00

Jo
8
JonasLundh
323Ci -00
Hej.
Nån som har ett humm om värdet på en 323Ci -00
2500 mil, det mesta i utrustning utom sportstolar (dock skinn), taklucka osv... Svensksåld.
Har fastnat utomlands så det är hyggligt svårt att få fram det svenska värdet :)

Jonas
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

225´?
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Lågt miltal kan ge ett pris på 200.000.- vid en privat försäljning, vilket är 20.000 mer än motsvarande bil med 10.000 mil på mätaren kostar på firma.

Färgen spelar in. Mycket utrustning säger du, finns navigator?

Mr C
MIn gissing är mellan 210-220 tusen.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Bruka sökfunktionen först fråga sen.
BMWCS Syd #05392
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Min 323a vart värderad ut av BMW på 238000;- vid inbyte mot en annan bil , det är faktiskt jätte mycket som spelar roll på bilen som man inte ens tänker på , en grej som jag fick höra för första gången var att Svart innertak skulle kosta mer så som mycket annat

Keep Your distance this is a BMW ;)
Länk
Maxad: de är väldigt lite extrautrustning som påverkar andrahandsvärdet. Nav, H.k och komfortpaket gör en del på andrahandsvärdet. Försök sälja bilen privat för de pengarna. Du får ju betala förtjänsten på den nya bilen istället. så de låter som du får mycket för din gamla bil.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Bruka sökfunktionen först fråga sen.
BMWCS Syd #05392
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
wendtan , håller med dig till 100 , men det roligaste är att vid köp av bilen så skiljer det jätte mycket vid bilar med olika Utr , men jag hade faktiskt tänkt att sälja min fast inte först efter vinter vid mars nångång men jag skulle inte vilja släppa min för under 250 med tanke på allt jag har kostat på bilen

Keep Your distance this is a BMW ;)
Länk
Jo
8
JonasLundh
323Ci -00
Tack för alla svar!
Runt 200kkr verkar ju vettigt med andra ord!

Jonas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.