|
|
|
|---|---|
|
Jag har en fråga ang. min 328 Ci -99. När jag växlar vid lugn körning i sta´n hörs ett kort pysljud när jag trycker ner kopplingen. Vad är det? Skall det vara så eller är det något som är galet? | |
Andie_83 |
Säker på att din bil inte är kompressor/turbo konverterad? Låte konstigt (om du inte visste att den var det alltså), men å andra sidan låter det ju konstigt om det skulle vara fel på en så ny bil också *ler*! Ring BMW annars, och fråga dom vad det kan vara! Ha det bäst MVH //Andy |
Berco |
Det pysande ljudet hörs på min också,det är nästan som om man har turbo. Strax efter att man har tryckt in kopplingen så pyser det till lite,men man måste lyssna noga för och höra det. Det hörs väldigt lite så jag har inte kollat upp det med BMW om det ska vara så. Länk |
Aldric |
Pneumatisk koppling? ;) |
|
Jaha , jag som trodde att det hade med insuget att göra när det lät på min bil men det låter bara mysigt så jag låter den vara :) Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
| Tack för svaren grabbar! Det kanske är som det är och visst låter det rätt mysigt. Jag skall in till BMW idag och då skall jag fråga om de vet vad det är. | |
Berco |
skriv gärna här vad dom sa på BMW om ludet.. Länk |
Berco |
ljudet ska det vara.. Länk |
| Jag pratade med en kille på BMW men han visste inte vad det var och han hade aldrig hört talas om det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.