|
|
|
|---|---|
|
Undrar vilken sänkningsats som är bäst? Funkar bilstein ihop med einbach bra? pris? Eller ska man köpa ett ställbart? Vilket i sånna fall?? Har kapade fjädrar nu så jag måste byta.. ///M3 | |
|
Hej jag har 4st sänkningsfjädrar. av märket KW. tog visserligen bort dem för att det gnisslande lite när jag hade dem på, plus att bilen var så fruktansvärt låg. /tomas |
|
|
jaså? då kan man inte ha orginal dämpapare då? såg din GT i går..jävligt fin.. ///M3 |
|
|
M3_Lover: Tjenna! Jag tycker du ska satsa på riktiga skruvben. Det använder jag på min M3:a... Själv kör jag med märket FK Automotive... Dessa kostar ca 15.000:- och ger grym väghållning. Om du vill så får du gärna titta på det. Bilen rullar ju i Lidköping vanligtvis... (Har ej gjort det på några veckor men gör det snart igen).... Så då är det ju bara att höra av sig om du vill titta samt åka med och känna på väghålningen. Ha de --- Mvh. Robban Johansson |
|
|
mean machine: Jaså..okej, komplett ställbart från HR kostar 16000.. men om jag köper sänkningssatset + andra dämpare kostar det bara 11000. Vet inte vad jag ska göra. Ja, de vore trevligt att åka med en sväng och se skillnaden.. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Jo visst, är bara att hojta till! 11.000:- för sänkfjädrar och nya daämpare är väl ingen idé när fullt ställbart kostar 15 -16.000:- ?? --- Mvh. Robban Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.