|
|
|
|---|---|
|
Kollade i en 4sale för nått år sedan o hittade en M3 svart 96:a som enligt säljaren va uppgraderad av Hamann till 370häst papper på det fanns med, va jäkligt sugen då men satt på en annan bil för tillfället... ...o så idag kom ja bara på det, kanske nån här äger eller har sett bilen, kanske vart o kikat på den när den va till salu, tror regnr. börja på F nånting svart 7500mil o typ 9x17" fälgar split(Hamann) grönsvart skinn o kolfiberpaneler... Nyfiken nån!!! Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* | |
|
Vill ha bilder! Vad jag vet så är hamanns värsta trimm kitt på 350hk... Förra bilen Länk |
|
|
Glönde ju att skriva att det var till 3,2 orna , till 3,0 så är efekten på 330 hk Förra bilen Länk |
|
|
Det fanns en Macaoblå -96a ute ganska länge 01-02 för typ 239000:- ___ BMW CS #5221 |
|
|
Nope svart va den... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
Tror att den har gått här hos i Sandviken, Nämligen en vän till mig som ägt den! Det var H&H i tyskland tror jag som gjort konverteringen, det var väl så att motorn var borrad till 3,4l + kolfiberinsug, andra kammar, ställbart chassi..... Men det är inte bara hamann som har släppt till grejer, utan även AC som H&H har använt när dom byggt den... Finns många liknande byggen till salu på Mobile.de mvh janne |
|
|
Okej! kul vet du vart den tog vägen sen då? Va den i det toppskicket som tidigare ägaren sa? Sa förövrigt att det var kolfiberinlägg i panelerna m.m. Om ja skulle sälja min skulle ja vilja ha tag på den här till varje pris =) Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
BmwExtreme |
Ifall detta stämmer så är det verkligen en BMWExtreme ; ) TK |
|
Jo det kan man säga, vore kul o höra med ägaren om den... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
Tror den gick uppåt i landet, killen fick en E39 540 -01 plus några kulor imellan, eller något sånt där! bilen var ju kanske inte i det super skick man önskade, men några dagars mek så vore nog toppfin! + att bilen stod ute hela året, jag var nog på honom 20-30 gng om att han skulle fixa garage, men har man pengar verkar inte ens bmw-ägandet lika kul längre! har vi tur kanske bilen kommer upp i galleriet snart.. glömde nämna att denna bil varvades glatt till 8700 varv och det verkade bara som om bilen velade ha mera och mera alltså den hade inte en tendens till att dippa ju mer man varvade den, försökte att få honom att byta med mig men han vela ha en större bil! tråkigt är ju bara förnamnet! mvh Janne |
|
|
Du kommer inte ihåg regnr. eller???... =) Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
Är detta bilen jag söker någon? =) Länk Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
| S50B32 borrad till 3,4 liter....??? Ytterst tveksamt, då det är 4,6 mm gods mellan cylindrarna på en original 3,2:a. Säkert Strokad till den volymen isf... Mvh Kimmen. | |
| WhiteBeemer: Hade din gamla 327a reg nr OJD ... ? | |
|
tycke oxå det verkar tveksamt men är mestintresserad av om det är rätt bil... verkar ju stämma med vad whitebeemer skrev... =) Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Det finns ju Harge 3.5l..men de kanske inte ens är samma motor som 3.2:an från början? (s50b52) Men om det är de så är detta inte helt omöjligt...vore VÄLDIGT kul att testa den i sånna fall.... ///M3 |
|
|
Jodå bara olika slaglängd... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.