|
|
|
|---|---|
|
Hej va och tittade på en svensksåld m3 idag hos en bilhandlare. Nu undrar jag hur många m3:or som såldes nya i Sverige. Tyvärr va bilen inte i bästa skick!! | |
|
Tjena. Jag tror det finns 5 st svensksålda -95:or i allafall..det kanske är ett 20-30 tal M3 E36 Or..Jaså...stirra dig inte blind på att den är svensksåld..är dom ägd av fel ägare så spelar det ju ingen som helst roll...min hade gått 1100 min i tyskland..men jämförelse vis med en helt nyimporterad så är det ju bra med en svensksåld givetvis...kan ta reda mer på gammal dok. o.s.v..lycka till med letandet.. ///M3 |
|
|
M3 cab 96. 3 eller 4 M3 cab 97. 1 M3 cab 98. 1 Förra bilen Länk |
|
|
1988 1989 1990 5 st AlpinvitII 4 st AlpinvitII 1 st AlpinvitII 17 st Zinnoberröd 3 st Zinnoberröd 5 st Brilliantröd 10 st Diamantsvart 7 st Diamantsvart 2 st Diamantsvart 4 st Laxsilver 1 st Laxsilver 1 st Sterlingsilver 1 st "FLERF" Länk Länk |
|
|
nu blev det nått fel =) sorry kan man inte editera sina inlägg ? iaf 87 upgift saknas 88 av det 37st 89 15st möjligtvis en cab 90 9st Evolution Sport Evo III 6st 91 upgift saknas Detta är saxat från Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.