|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Z3-ägare! Tyvärr lite sent påkommet, men jag hade tänkt att starta upp en liten Z3-klubb i Växjö, med omnejd till en början. Kommer att försöka at söka upp alla som äger en Z3à i Kronobergslän till en början. Dessutom kanske det intresse för en liten träff för alla som har en BMW Z3, allt från en 1,8 till en M-Roadster? Hör av dig till mig på, fredrik.hjelmberg@tgskrivab.com om det finns intresse. Vore himla tufft att träffas allihopa, och bara snacka skit och visa vilka som är vackrast på vägen!! MVH Fredrik 19" :-) | |
|
En kommande Z3 är ganska långt kommit, se forumet " Z(3) klubb i Sverige ". Säkert är det intressant med en klubbkontakt i Växjö. Maila till defiant ditt namn adress mm. En "cabba uppe" träff kanske kunde vara kul. 90% ställer in sin Z under vintern, men de får komma med bussen till träffen :(- |
|
|
Jag mena ju en "kommande Z3 Klubb är långt kommit....." Mer känd som "Han som la ut Z-cyklistens flyer på internet" |
|
|
Passa på och kom till Karlskrona Länk Det är redan tre Z3:or anmälda. ___ Min sida: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.