|
|
|
|---|---|
|
Han hängde mig i baken hur jag än gasa? har jag fel på min? Hur var detta möjligt är det turbo på en accord? Han hade dubbla pipor... Länk | |
|
Ok, efter forskning så ser jag att den inte har turbo men väl 190Hk o det var dessutom i nerförsbacke från 160 till 200 han hängde med bra... Sedan ville han inte mer .... Men att han acca lika bra som jag...=( Länk |
|
|
acca från 160-200 alltså.. Länk |
|
| Det är stooor skillnad om man får ligga i baksuget i dom farterna. Byt fil om det är möjligt, men annars är det den tragiska sanningen att man kan hänga med betydligt snabbare bilar om man får "slipstreama". | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Räknas inte Honda som japansk BMW:))) Hondor går bra vare sig det är 2 eller fyra hjul. Går förbi nån större Honda med dubbelpipor bak varje dag, ser ut att går rejält i allafall. ///MVH Hasso Länk |
|
Hmm, måste ha mera kraft.... Länk |
|
|
kilen: Det är bara att följa med upp till Norge ;) ___ |
|
|
kilen; det var förmodligen en Type-R, med 210 kusar. Om den inte var helt ny iaf. (Din bör dock vara aningen snabbare - men det finns ju trim..) ___ BMW CS #5221 |
|
|
Honda accord går utav bara tusan.=) Mvh/Soki Länk |
|
|
Var det en type-r är det inte så konstigt eftersom dom går mycket bra 210hk som Sani sa och några hundra kilo lättare. |
|
|
Den var det... Måste ha mera pulver!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.