|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Enligt Uppsala avgasteknik skulle jag behöva ta bort reservhjulsbaljan för att få plats med två extra utblås på höger sida. Någon som lyckats utan detta? |
-BeeMWe- |
Länk Där sitter baljan ivägen men jag vill isåfall koppla ihop det med nån "T koppling" direkt från ett rör bakom baljan. |
|
anledningen till att de har gjort sådär är för att slippa slänga på en extra ljuddämpare.. Men det är klart coolare att göra det ordentligt, dvs. helt nytt avgassytem med en ljuddämpare/2rör E28 M535i TwinTurbo |
|
|
Bilden visar en E36. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Länk Visserligen e39 men principen... Länk |
|
|
frågan är hur det byggdes om på "Blöjexpressen", det hade jag velat veta. Det var iofs en E-39 , men dock :) Min 528i Touring Länk |
|
-BeeMWe- |
Men skulle jag dra en svettsning bakom bakre ljuddämparen skulle jag få ett fint mulrigt ljud också... |
|
6eller9 de är så lika de där siffrorna... Länk |
|
|
på blöjexpressen byttes väl hela bagagegolvet mot M5:ans dito?? Eller vad det Asken som gjorde det? Diesel-räsern |
|
|
Asken?? byta golv? Nääädu inte på denna planeten (hus fruar o annat kanske han byter men inte golv) Det var Lövan... Länk |
|
|
Japp, Lövan bytte till M5-golv i sin E39 540. Asken skulle hellre dö än att göra en dylik operation. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Sorry Asken för anklagelsen :-/ My misstake.. Diesel-räsern |
|
|
Asken törs väll inte göra något med sin bil om det inte är orginaldelar ? =) Japp man får byta golvet till ett från M5 e39 om man ska ha dubbla utblås. Mvh Niklas www.540touring.nu |
|
|
Ett M5 golv e ju BMW original?! :) /Manray/ |
|
| På E-34:an så sitter tanken i vägen. Jag fick bygga en liten burk som jag kopplade in med ett rör som låg uppe i kofångaren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.