AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
846

M3 CSL

av
167
ave
520dAT -12
Länk

Vad tycker ni om hålet på vänstersidan i frontspoilern? Vad är det bra för? Kunde man inte haft ett likadant på andra sidan för symmetrins skull? Tycker även att den lilla "cirkeln" på högersidan (PDC:n ?) skämmer en hel del.
li
1.959
liste
535i -89
Gillar man inte att det är hål bara på ena sidan i stötfångaren finns det många firmor som kan hjälpa en att få ett på andra sidan också. "Den lilla cirkeln" är till dragöglan, så den är svår att bli av med... :)
men varför är de ett hål där i huvetaget? kylning? ser ju ut som stryk!!
cane
Tror att det feta kolfiberinsuget tar sin luft därifrån.
Precis som Cane skriver, insuget tar sin luft där.
Denna bilen är till för att äta Porsche på banor runt om i världen.
Den är inte gjord för att vara symetriskt snygg även om jag tycker de är bland de läckraste bmw nånsin gjort.

Jag tycker denna texten beskriver användnings området väl:

I nya BMW M3 CSL kan du uppleva en känsla nästan som i Formel 1. Du växlar extremt snabbt och precist (0,08 sekunder!) med ”paddlar” på ratten. Och 100 km/h når du på under 5 sekunder! Med 110 kg lägre vikt än M3 Coupé och en motor vässad till 360 hk förstår du säkert att du står inför den ultimata körupplevelsen.

CSL står för Coupé, Sport och Lättvikt. Med sina hisnande prestanda och sin precisa hanterbarhet kommer M3 CSL att bli lika legendarisk som tidigare CSL-klassiker.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Bruka sökfunktionen först fråga sen.
BMWCS Syd #05392
ant
Att bilen råkade se förbaskat bra ut är väl en bonus när det gäller just den bilen? ,-)

Den skulle kunna vara rollad mattsvart och ha vilka hål som helst var som helst om det var så att det gynnade framfarten på bana. Jag skulle fortfarande vilja ha den.

======
Min bil:Länk
Ant: Du och jag delar tankegångs sätt :)

BMWCS Syd #05392
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
wendtan, ant;

Rosa pärlemo med matchande säten, då?... :-D

___
BMW CS #5221
Sani: Jag HOPPAS att de inte går att få CSL:en individual utrustad. Annars kan de du beksriver bli verklighet *Hemska tanke*

BMWCS Syd #05392
ant
M3 CSL ska självklart inte ha någon form av Individual-option alls, den är Individual så det räcker.

AUC, PDC och CD-spelare hör inte hemma på en sådan bil.

Möjligen att larm och rut-toningen kan få hitta till bilen.
Meningen är ju inte att den ska fungera som shoppingvagn..

Det skulle vara min önskan iaf..

========
Min bil: Länk
GRymmare bil får man juh leta efter.... och fult med hålet i fronten?? Njae, när man vet att den brutala 6:an tar all sin insugsluft därifrån blir det genast väldigt brutalt tycker iallafall... Absolut det snyggaste BMW byggt nånsin ihop med M1!

Ha begäret är enormt!

---
Mvh.
Robban Johansson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.