|
|
|
|---|---|
|
Tittade lite på www.carfashion.nu efter e32 och e38 delar , tänkte att något spännande borde jufinnas. Men priserna !?!? , gah , otroligt dyrt tycker jag ! Skall lite stylingprylar kosta så mycket ? eller är just det företaget exeptionellt dyrt att handla på ? Vart ju shockad då man såg ett slutrör för 1500:- (rörstump) och trimchippet till bmw750 för 33 500:- ! är ju mycket dyrare än motornord som tar 5990:- för två chip som utlovar samma effekt (25 hk) "Två ton annars får det vara för min del" | |
|
Hamann är kända för att ta bra betalt för sina prylar. 33 500:- för ett chip, den som betalar det måste jag tyvärr idiotförklara. Lämnar de ens någon garanti på att man får den utlovade effekten vid körning i rullande landsväg? Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Jag har för mig att man inte bara chipar... utan dom tar bort V-max osv. Men visst är det dyrt. ___ |
|
| Fick precis min front läpp därirån, otroligt trevliga killar. Fixar alt du vill inte bara Hamann. Hamann är svindyrt och dom är inte dyrare än någon annan | |
|
ok men hur är priserna på det de "fixar" jämfört med andra återförsäljare ? jag ser ju ingen anledning att betala mer än max några hundralappar för att de är trevliga. (på sin höjd) "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
här kan du också köpa Hamann... han är trevlig... det vet jag ;) ___ |
|
| Har precis köpt delar där ifrån för MYCKET pengar, dom tar samma pris som alla andra. Om inte billigare ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.