|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha en glastaklucka , en genomskinlig en. Finns det till e32 eller fanns det då karossen gick i produktion ? till e38 finns det ju... I värsta fall går det ju bygga en själv.. men det är ett jäkla jobb , tog ner en lucka och tittade och det är ju inget som görs på en eftermiddag då glaset skall följa karosslinjerna.. Finns det kanske som "påhäng" (styling) att sätta dit efteråt ? "Två ton annars får det vara för min del" | |
Scheckheft |
Hej, mig veterligen fanns det inte till E32:an. Glastaklucka fanns som extratillbehör from 96 hos E 38. De första två årgångerna utrustades endast med "vanliga" takluckor. Mvh Scheckheft ______ Länk |
Gemini__ |
Kan inte svara på din fråga. Men jag tycker det vore konstigt om det inte fanns som tillval till en e32, då jag hade en glaslucka i min gamla e28. Mvh: Thomas |
|
till e23 har jag hört att det fanns. till e28 kunde man ju inte tänka sig men ok.. då BORDE e32an med ha det... vill ha. "Två ton annars får det vara för min del" |
|
Scheckheft |
Hej, kollade min tyska broschyrer om E32, E28 mfl modellerna igår kväll.Mycket riktigt fanns glaslucka till femman som tillval men inte till sjuan. Kollade även 7er.com men hittade ingen info där heller. Visst låter det konstigt men som jag skrev fanns de första årsmodellerna av E38 endast med plåtlucka. Så allt är möjligt tydligen ... Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Gemini>>>Din f.d. M535:a var nog en av ytterst få med glaslucka,men jag vet att det fanns...Trist att det inte fanns den möjligheten på den bil som borde ha alla utrustningsmöjligheter dvs E32. wadel>>>Det är väl bara att söka upp en skrotad E28 och börja meka ;) Mvh Janne. |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Min sambo har en M535ia -85 med elglastaklucka, original. Har dock aldrig sett en glaslucka på E32. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
I ETK finns det inte glastaklucka till E32 eller E34. Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.