|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjenare igen. Kanske ska förklara mig bättre samt berätta att jag inte känner killarna som gjort filmen... Men det som ligger mig varmast om hjärtat är iaf denna sida, BMWPower. Genom att folk sprider adresser till piratkopierade filmer på denna site, så riskerar sitens ägare straff. Det är trots han som är ansvarig till det som skrivs här. I slutändan kan det betyda att siten stängs... Det var däför jag skrev inlägget från början. Är inte emot piratkopiering som Ni kanske fått intrycket av. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Bumper: Att ev. sprida Getaway 2 gratis är mitt sätt att försöka göra denna typ av vansinnesbedrifter mindre attraktiva! Om det inte går att tjäna pengar på saken så kanske de nöjer sig med att köra skiten ut bilarna i något industriområde, mindre spektakulärt men lika "kul"?! Jag kan inte hålla med om att förarna (som jag alltså inte känner personligen men kan peka ut vid vilket bilsportevenemang som helst) är tillräckligt skickliga för att reda ut de situationer de skulle kunna hamna i, särskilt i förorterna där både tidningsbud och halvlulliga nattvandrare utgör tacksamma mål för fyrhjuliga projektiler vid den tid på dygnet då filmen är inspelad. Gunneriusson: Jag håller med, det vore grymt kul att se något liknande på en bra bana! Eftersom de som gör är ganska duktiga (utan att vara några proffs som aldrig gör fel) och biltyperna skulle variera med allt från våra älskade BMW's till stressfläktsförsedda Toyotor skulle en sådan tävling vara laddad för en sabla massa action! Frågan är väl bara om någon av hjältarna från GW 1 och 2 skulle våga sig på det? |
|
|
Tror nog inte dom som gjort filmen vill anmäla ngn. Dom skulle nog åka fast rätt fort själva då. |
|
|
Det var ett väldigt liv det blev av min lilla fråga. Sorry, Håller mig nog till BMW-Frågor i fortsättning. |
|
|
Luleå-göran, Visst finns det varierande åsikter, åldrar och mognad på GTi-forumet, såsom på BMW-forumet. Kan meddela att jag inte blir så impad över vissa inlägg på denna sida heller, även om den överlag är bra. Hur man kan hylla och gynna en film som GIS är ofattbart. Punkt. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det är väl så här att BMW-ägare inte har de bästa vitsord av andra trafikanter på vägarna "för är det nån som kör om som en tok så är det så klart en bmw" Sådan här filmer skaper ju inte bättre förhållanden till den inställningen. Självklart är det inte lätt att hålla hastghetsbegränsningarna med en BMW så jag kan förstå trafikanternas uttalande. det är inte enbart bmw som utsätts för sådana uttalande gäller även audi och svenska turbobilar. Hasso |
|
hasso: Nio gånger av tio, när en bil inte vill köra åt sidan vid omkörning brukar vara en Volvo... är det detta du syfta på? =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det beror väl i så fall på att just volvo är bland det vanligaste som rullar på våra vägar. Jag syftade inte på gubbar med hatt som ger sig fan på att inte släppa om nån "för ja kör nitti så det så" utan de diskutioner som man hör på jobbet av fullt normala bilister som inte är BMW -ägare.(den berömda svenska avundsjukan kanske)Men jag ochså hört från 316 ägare av det lite äldre årgångarna att de blir hetsade av andra märken med turbo som tycker att här är en bmw den ska vi åka ifrån, har bilen inget emblem så har de ju ingen aning vad som finns under huven på BMW. Det är ju så förbenat svårt att inte låta bli och åka för fort, heller hur. Hasso |
|
Hasso, visst är det svårt att låta bli att köra för fort. För mig är det nästan en sjukdom! Som en alkolist ungefär. Det är tur att jag bara har en 318. Skulle bli galen om jag hade en M3'a, sitta och hålla igen är ju asjobbigt. Brukar dock inte gasa inne i stan bland alla människor. 70 vägarna är mina favoriter. Mr C |
|
|
Håller med quixotic2!! Ladda ner skiten gratis här: Länk Mvh Pär |
|
HeartAttack |
Nu tror jag inte dom säljer sämre av filmen bara för att den finns på nätet. Dom som uppskattar filmen köper nog filmen ändå för att stödja killarna och för att förhoppningsvis få se en 3:a nästa sommar. På sätt o vis är det bra att den finns på nätet, då slipper man slita ut sin VHS kassett :) Är det bra bildkvalitet på "internet versionen"? |
|
Håller med Pär till 100%...vilken skit! Cedex |
|
|
Ja man får vara bra puckad om man betalar ~300:- för filmen. Finns tyvärr säkert tillräckligt många nötter för att de ska kunna tjäna en hacka |
|
| Jag håller med!.. Filmen är ju fruktansvärt långtråkig!.. Det mest patetiska i hela filmen är den berättande tjejrösten!.. Men det som är bäst och har störst underhållningsfaktor är extraklippen i slutet!... Näe hällre bränner jag pengarna på krogen!.. | |
|
Bland det tristaste... urk! Vems syrra är det som läser texterna? Att köpa filmen är totalt bortkastade pengar eftersom den knappast kan bli bättre på video. Droppa ett mail till mig istället så får ni en adress att ladda hem den ifrån.... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.