|
|
|
|---|---|
Reven |
Länk inte särskillt kul kan jag tänka mig =/ "en bmw är mer bil än fyra hyundai atos" |
|
det där var ju inget kul alls det... fastän jag tycker att Riegers GTS-paket ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig-fast-ingen-hjälp-kom så är det naturligtvis jävligt tråkigt=/ |
|
| Hehehee...... | |
| den borde nästan ha flutit med den vingen på luckan | |
|
Varför använder de inte "handtaget" på bakluckan för att lyfta upp den? ;-) Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
*och jag som trodde att jag skulle få skäll för det där jag sa om GTS-paketet* heheheee=) |
|
| e30 < lyxbil, men det visste vi ju redan :) | |
| Wicked: Av mig får du inte skäll, bara medhåll! GTS-paketet är det fulaste och mest avskyvärda som någonsin skapats på vår jord! Tacka vet jag BMW orig. M-paket | |
|
Det där hände ju för länge sedan. Länken har varit här på forumet förr. Konstigt att det fortfarande är kvar på aftonbladet. Hej hopp! |
|
|
AJAJAJ . Det där såg inte kul ut . Men det kommer att bli en del meka innan den är i bra skick igen . Och det är snabba papper som gäller så inte rosten kommer . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
tjena grabbar , jag kan hålla me att GTS framspoilern e ful som fan men inte resten.. så här ska det se ut Länk |
|
|
Doggy!! e det din? fet som fan!!! Linna |
|
| aa d min... tack | |
|
doggy: snyggt bygge, dock för vulgärt och mycket plast för min smak, personligen vill jag ha (har jag rättare sagt) det såhär: Länk |
|
| den e skitfin den där , inget fel på den men jag gillar mer tyska stuket.. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.