|
|
|
|---|---|
|
bilen är en 325 88 och vill helt enkelt inte starta har ström till motronicboxen och till tändspole dengår ju runt o så men startar jävlar inte . den kabeln som går från 6ans tändkabel vad är det såg det skulle vara 900-1200ohms motstånd fick inte fram en enda siffra då jag mätte kan det va det | |
| Hur kom felet fram var du ute och körde ? eller har den stått länge ? osv | |
|
En gång när min inte tände utan bara stod o snurrade på startmotorn så bytte jag bara tändstift. Funkade då! |
|
|
Hej! Har du mätt upp så att du har spänning till bränslepumpen? Sök i forumet på startproblem så kommer du nog att hitta en del. Lycka till! Mvh Håkan |
|
Strukt |
När jag hade startproblem med min så var det bränslepumpen. Det blev inte gradvis fel utan en vacker dag dog den bara. |
|
Hej! Testa följande: Kör lite grann på startmotorn, men det har du väl redan gjort antar jag. Lyft på ett stift och kika om det är bränsle på det. Om det är blött, kontrollera om du har gnista, dålig gnista = ingen gnista alls... Är stiftet torrt? Bränslesidan... Skriv vad du kommer fram till så hjälper jag dig därifrån. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.