AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.993

Böter och skrva på böter

Sida 3 av 3
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
putteprutt, jag erkännde skylten direkt, den låg som sagt i bilen. Och det är ju inte OK, sedan att jag väntade på ett hållare till skylten är ju en annan sak. (det var en USA bil, dvs ingen hållare fanns i fram).
Jag har alltid erkännt förut, fortkörningar, samt en gång utan bälte, då jag hade bytt kamrem på en bil, och hängde ut genom sidorutan och lysnade när jag körde.. (polisen trodde det var rattfylla). så har jag gjort fel, står jag för det.

Jag tror iallafall att man kommer döma mig för bälte, även om det nu är så att de inte fattade beslut direkt, vilkte jag tolka i osäkerhet eller dyl. Vi får se på måndag...

Trevlig helg på Er..
pu
24
putteprutt
523iA -99
Ah, jag trodde du hade den i fönstret fram - men det var väl någon annan då...

Lycka till!

--/Peter

BMW -- Break My Window
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
hmm, ja la upp den i förnstret när jag såg polisen...
Jag tror dock att du kan få på fingrarna ändå..
Iosf när man läser 7 kap 8 paragrafen så kanske det håller..
"Registreringsskyltarna skall vara väl synliga och hållas i sådant skick att de lätt kan avläsas"
Länk
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
En registreringsskylt som förvaras i kupén är alltid att betrakta som svåravläst och därmed felplacerad...

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Hubbe325 : NP. Det är inte alltid lätt att vara insatt i alla sportevenemang :-))) , Däremot "Paralympics" är ju ett sådans OS som du tänker på.

Jesperado : Rätt skall vara rätt angående "special olympics" , skönt att du har koll så jag slapp stå där med skammen :-)

Måste erkänna att jag höll på att trilla av stolen av skratt när min lilla "sentline" gav upphov till reaktioner , det var lixom inte meningen att röra upp känslor , jag menar mer att man inte skall ta diskussioner över internet på FÖR stort allvar....

Arguing on the internet is like Special Olympics - Even if You win You´re still RETARDED !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.