|
|
|
|---|---|
| Àntal hk i en bmw 535im-88 | |
| ja är inte säker... men det är inte över 200 i alla fall | |
|
211 ska det va. ///Jesper |
|
Perkka |
Finns det något som heter 535im E34? Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Nej, det är ett eget påfund av någon, men det syftar troligtvis på att det sitter m-kjolar samt m- front- och bakspoiler på bilen. Kanske t.o.m. M5 fälgar? Senare E34:or gick väl att köpa med M-Technic chassi, lite sänkt osv. Kanske även fanns 88? | |
Perkka |
Jo, men det finns inget som heter 535im E34 från fabrik... & något M-technic fanns väl inte att få till bilen 1988? Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Nej jag tror inte heller att m-technic fanns 88, någon 535im fanns det definitivt inte. Som sagt, någon har själv kommit på den modellbeteckningen. | |
Perkka |
En del kan skriva t ex 535im i en annons bara för att det kanske sitter en M-ratt i bilen... Sånt håller definitivt inte... Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
IM blir det om man har en M-dekal på skuffen. Själv äger jag en M525:a eftersom det råkar sitta en ratt med M färger på (dock ej M-ratt) :-) |
|
Perkka |
Det ska väl heta t ex m535 (E28) om man har M-utr från fabrik, och INTE annars? Förstår ni då vad jag menar? Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Håller med Perkka där.Fabriksutrustad ska de va.Med styvare chassie,ratt ex mm Drive Like U Stole It!!!!! |
|
Perkka |
Alltid härligt när nån håller med en :) Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
Perkka |
Speciellt om man har användarnamnet M528, hehe..... Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.