|
|
|
|---|---|
|
För er som inte hunnit se bilden på zatzy... Länk Mmmmm :) /Manray/ | |
|
Tre bokstäver: F E T ! Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Så grymt lyckad :) Mer lyckad än alpinas version kaross mässigt enligt min smak. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Superfet är det rätta ordet! |
|
|
wendtan, var har du sett Alpina-E60? Jag trodde inte den var offentliggjord ännu? Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Kalle: Såg någon bild någonstans, men när jag börja leta lite så var det 7an jag sett. ber om ursäkt för detta . Länk |
|
Perkka |
Finns att köpa 19" Alpinafälgar till E60 på alpina.de Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Nu börjar dom bli Sjukt snygga´!! Synd att man inte har 500k liggandes i madrassen bara =/ Länk |
|
|
Den var kanonsnygg - men det är min med...:-|. Mvh /NP |
|
chrille70 |
Hmmm... Första gången som AC/S lyckats, enligt min mening. Ser riktigt bra ut, faktiskt. Men nu hade de ju visserligen ett ovanligt lyckat "råvirke" att jobba med! :) Mvh Chrille |
|
Nu i touring utförande: Länk /Wille |
|
| ac-schnitzer verkar vara i toppform...kolla deras nya design det är så snyggt....även e65 blir snygg med deras kitt | |
|
Suck..... När ska man vänja sig, Jag tycker fortfarande den ser ut som Bangles skitfula svullo design. Helt utan karaktär. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.