|
|
|
|---|---|
Jober |
Tjena! Är det någon som vet något om Tågagaraget i Helsingborg Länk ?? Dom har en bil som jag är intresserad av... Verkar ha skapliga priset och då funderar man ju? Finns det någon BMW Freak kanske som skulle kunna hjälpa mig genom att åka och titta på bilen... (har 75 mil enkel resa själv.. :-( tråkigt om man åker så långt och sedan visar det sig att det är bara skräp och skruvat..) Tack på förhand! MVH Johan |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ingen aning men samma 523T som finns på firman dök upp på bLänk för en stund sedan. ///MVH Hasso Länk |
| hur kan de sälja så billigt och göra vinst på bilerna? "SKUMT" | |
|
Kami: Vilket bil tycker du det är som är så billig? Jag tycker tvärtom att priserna ser ganska normala ut. Har han dessutom hållt sedan 1961 så borde han väl vara någorlunda ärlig. De flesta skojare blir inte långlivade. //Lövet |
|
Scheckheft |
Hej, vet heller inget om företaget, men iaktog följande: Den röda 740 ser ut som en sopcontainer inuti. För mig ger detta inget seriöst intryck, tyvärr. Mvh Scheckheft ______ Länk |
| den här golfen(CAB) är väldigt billigt tycker jag de ligger runt 85 till100 tusen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.