|
|
|
|---|---|
|
någon som vet om det finns krombågar till e36 coupe som sitter runt fönstren? mvh milla "riktiga brudar kör BMW" | |
|
Tror inte det finns till E36 Coupe..har då aldrig hört talas om det eller sett det. Men hör med närmaste BMW-återförsäljare dom bör ju veta =) //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Är det vindavisare du tänker på ? Om det är det så går det nog inte på en coupé... de brukar vara i plast ioförsig men.. Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Vad jag fattar så är det väl kromlisten som sitter runt rutan,om man inte har shadowline paketet..vet inte säkert om man kan ha utan shadowline på coupe´rna. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
Daytona |
coupen har ju ingenting runt rutan och därför går det inte att köpa kromade bågar runt fönstrena till en coupe... DAYTONAN Länk |
|
Okej..men på vanliga 4-dörrars sitter dom ju iofs inte heller på bågen runt rutan.Den nedre delen sitter ju fast mot dörren..den övre som går runt rutan börjar ju vid a-stolpen och följer taket ända bak. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Satt och kollade i galleriet..på E36:or..ingen har nån kromad list på dom..kanske bara finns till E34:orna?!? //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
halloj =) har inte sett någon kromad list heller men fick bara en ide när jag såg en ny e46 att jag skulle vilja ha en sån på min. kankse någon som kan special fixa det om man vill... hade bra /milla "riktiga brudar kör BMW" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.